چندین-پروژه‌-زیربنایی-در-میدان-هوایی-کابل-افتتاح-شد

دفتر معاونت اقتصادی می‌گوید که شماری از پروژه‌های زیربنایی در میدان هوایی بین‌المللی کابل به ارزش ۱۰ میلیون دالر از سوی سکتور خصوصی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش افغان نیوز؛ دفتر معاونت اقتصادی با نشر خبرنامه‌ای گفته است که این پروژه‌ها روز گذشته (26 قوس) از سوی ملا برادر، معاون اقتصادی ریاست‌الوزرا به بهر‌ه‌‍برداری سپرده شده است.

به گفته دفتر معاون اقتصادی در مراسم افتتاح این پروژه‌ها ملا حمیدالله آخندزاده، سرپرست وزارت ترانسپورت و هوانوردی، مسوولان میدان هوایی بین المللی کابل، نمایند‌گان سکتور خصوصی و شماری از تجاران و سرمایه گذاران ملی حضور داشتند.

ملا برادر در این مراسم افزوده است که در پی 40 سال جنگ وکشمکش، زیربناهای کشور و سایر بخش‌های اقتصادی آسیب دیده است.

او افزوده است که ا.ا پس تحولات سیاسی به بازسازی زیربناها در کنار سایر بخش‌ها توجه ویژه داشته که فعالیت‌های ادارات ا.ا نمونه بارز آن است.

به گفته ملا برادر، مسوولیت تمامی مردم افغانستان به ویژه تجاران و سرمایه گذاران ملی است تا در بازسازی کشور تا حد توان سهم بگیرند و از فرصت های سرمایه گذاری استفاده کنند.

معاون اقتصادی ریاست الوزرا در این مراسم گفته است که امنیت مهمترین شرط پیشرفت یک کشور است که در حال حاضر امنیت سراسری در افغانستان تامین گردیده  و فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری در عرصه‌های مختلف فراهم شده است.

او از سرمایه گذاران افغان مقیم خارج خواست تا به کشور خود بازگردند و با مردم خود در آبادی و بازسازی کشور مشترکاً کار نمایند.

ملا برادر در مورد حمایت همه جانبه ا.ا از سرمایه گذاران، تجاران ملی و صنعت‌کاران اطمینان داده و از تمامی ادارات خواست تا به امنیت جسمی و روحی تجاران و سرمایه گذاران ملی توجه نموده و مشکلات آنان را به موقع حل نمایند.

چندین پروژه‌ زیربنایی در میدان هوایی کابل افتتاح شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد