یورش-طالبان-بر-پوسته-های-امنیتی-قرباغ-ولایت-غزنی

صبح امروز گروهی از جنگجویان طالب بر سه پوسته ی کلیدی دشت قرباغ ولایت غزنی حمله گروهی نمودند.

به گزارش افغان نیوز: این حمله از ساعت دو صبح آغاز شده و تا هنوز ادامه دارد.پوسته های که هدف حمله ی این گروه قرار گرفته اند شامل پوسته های آئین، گل آغا و پوسته ی سر کوه می باشد که از میان این سه پوسته هیچ پوسته یی سقوط داده شد است.

به گفته ی نمایندگان شورای ولایتی غزنی، در این درگیری که هنوز ادامه دارد سه تن از پولیس محلی کشته و پنج تن دیگر زخم برداشتند.

نصیر احمد فقیری یک عضو شورای ولایتی غزنی از عدم همکاری حکمومت محلی غزنی، فرماندهی پولیس و نیروهای مستقر در ولسوالی قره باغ خبر می دهد.

وی تصریح نمود که برای حمایت از پولیس محلی هیچ گونه اقدام جدی صورت نگرفته است، آقای فقیری اشاره نمود که پوسته های مستقر در دشت قره باغ در محاصره ی گروه طالبان قرار دارد. اگر نیروی کمکی به زود ترین وقت فرستاده نشود شاهد یک فاجعه ی انسانی خواهیم بود

یکی از فعالان اجتماعی بنام عبدالمالک حبیبی در این ولایت، حمایت نکردن حکومت محلی را تآئید نموده و تصریح نمود که ما در طول این مدت با حکومت محلی، فرماندهی پولیس و حتی والی ولایت غزنی برای جلب همکاری در تماس بودیم، متآسفانه هیچ نوع اجرآت  برای تجهیز یا اعزام نیرو تا هنوز صورت نگرفته و مردم چشم انتظار کمک و همکاری می باشند.

وی افزود حتی برای انتقال زخمی ها در شفاخانه همکاری صورت نگرفته است و این زخمی ها با خطر مرگ مواجه هستند.

یورش طالبان بر پوسته های امنیتی قرباغ ولایت غزنی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد