یک-دیپوی-بزرگ-مهمات-طالبان-در-ولایت-تخار-کشف-وضبط-شد

ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرد که یک مرکز تروریستی طالبان در ولسوالی خواجه غار ولایت تخار کشف و تحت کنترول نیروهای امنیتی درآمد.

به گزارش افغان خبر: ریاست عمومی امنیت ملی با نشر خبرنامه‌ی امروز دوشنبه (19میزان) گفته که طی یک عملیات خاص نیروهای ریاست عمومی امنیت ملی یک مرکز گروه تروریستی طالبان واقع دارالعلوم قریه قروق ولسوالی خواجه غار ولایت تخار را که محل ساخت و ساز ماین و مرکز سازماندهی فعالیت های تخریبی گروه طالبان بود کشف و ضبط نمودند.

در این مرکز (25 حلقه ماین ضد پرسونل، دو حلقه ماین ضد وسایط، سه حلقه ماین مقناطیسی، دو حلقه ماین خود ساخت کنار جاده،پنج فیر فیر توپ 82 معه حق وسوق آن،سه فیر راکت RPG7، سه عددسرگلوله هاوان) به دست آمده است.

همچنان مهمات(سه عدد ریموت کنترول، 35 عدد تخت ریموت کنترول،100 متر فلیته انفجاری،16 کیلو مواد انفجاری، یک ست موبایل آماده شده به ماین، یک ثوب واسکت انتحاری، 50 عدد حق السوق هاوان، 12 صوب دریشی نظامی، یک بکس مرمی دهشکه، شش عدد کپسول انفجاری و مقدار زیادی اجناس و موادی که در ساخت ماین ها از آن استفاده می شود) نیز  بدست نیروهای امنیتی آمده است.

ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرد که با کشف مرکز متذکره از انجام فعالیت های تروریستی و تخریبی  در ولایت تخار جلوگیری به عمل آمده است.

 

یک دیپوی بزرگ مهمات طالبان در ولایت تخار کشف وضبط شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد