یک-سارق-مسلح-پس-از-درگیری-با-پولیس-کابل-کشته-شد

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که یک سارق مسلح پس از درگیری با پولیس در حوزه ششم امنیتی کابل، کشته شده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(3، دلو) منتشر شده، آمده است که یک سارق مسلح حرفوی که درقضایائی گونه گون جرمی به ویژه سرقت های مسلحانه دربخش‌های حوزه ششم امنیتی کابل نقش داشت، پس ازیک درگیری با نیروهای پولیس، کشته شد.

اعلامیه افزوده است؛ این رویداد شب گذشته، هنگامی رخ داد که نیروهای پولیس، یک گروهی از سارقین مسلح را درمربوطات حوزه ششم امنیتی کابل شناسائی و هشدار توقف داد اما آنان به درگیری با پولیس پرداختند که در نتیجه، یک سارق کشته و افراد دیگراین گروه، فرار کرده اند.

وزارت داخله تصریح نموده که دراین درگیری دو منسوب پولیس نیزمجروح گردیده است. از نزد سارق کشته شده یک میل تفنگچه بدست آمده و تحقیقات پولیس به منظور رد یابی وبازداشت سایر سارقین فراری ادامه دارد.

این درحالی است که فردوس فرامرز، سخنگوی فرماندهی پولیس کابل امروز پنج شنبه( 3، دلو ) در گفتگو با خبرنگار افغان نیوز با اشاره به کاهش جرایم جنایی در سطح شهر کابل گفت که پولیس کابل در یک هفته گذشته، 61 تن را در پیوند به قضایای مختلف همچون، قتل، مجروحیت، رهزنی، انتقال سلاح غیر قانونی، جرایم اخلاقی و قاچاق مواد مخدر بازداشت کرده است.

یک سارق مسلح پس از درگیری با پولیس کابل کشته شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد