یک-مرکز-تروریستی-در-ولایت-هلمند-نابود-شد

در یک عملیات شبانه نیروهای کماندوی کشور در ولسوالی گرشک ولایت هلمند یک مرکز تروریستی را مورد حمله قرار دادند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت دفاع با نشر یک خبرنامه گفته است که این حمله از طرف شب توسط نیروهای کماندو بالای مرکز تروریستان صورت گرفته است که ۷ طالب کشته شده اند و یک تن از تروریستان زخم برداشته است، یک مخفیگاه بزرگ سلاح نیز توسط نیروهای کماندو ویران شده است.

وزارت دفاع در خبرنامه اش تصریح نموده است که در این عملیات شبانه بالای مرکز ترورستان به شمار ۴۱۳۶ فیر مرمی کلاشینکوف و پیکا، ۱۰ فیر مرمی راکت، ۵ عدد ریموت کنترول ماین، ۲ صوب واسکت ذره و ۶ حلقه ماین بوشکه ی نابود شده است و چیزهای بدست آمده عبارت از یک میل کلاشینکوف، ۲ قبضه راکت انداز، یک میل اسنایپر امریکایی، ۵ پایه مخابره، یک پایه تیلفون، مقدار زیادی مهمات و تجهیزات جنگی دوشمن می باشد.

وزارت دفاع می گوید نیروهای امنیتی ما در سراسر کشور از جان و مال این مرم دفاع می کند و به دوشمن اجازه نخواهد داد امنیت و آرامش مردم را از بین ببرد.این ادعا ها از سوی وزارت دفاع در حالی است که سه پسته در دشت قرباغ ولایت غزنی در محاصره بوده و سه تن از پولیس های محلی کشته و پنج تن آن زخم برداشته اند. به گفته ی نصیر احمد فقیری عضو شورای ولایتی غزنی، از حکومت برای کمک به این پوسته ها هیج گونه توجه صورت نگرفته است، در صورت ادامه یافتن این بی توجهی ها شاهد یک فاجعه ی انسانی خواهیم بود. حمله بر گروه ترورستی در گرشک هلمند و بی توجهی در سقوط ولسوالی ها، حاکمیت دولت لکه دار کرده است.

یک مرکز تروریستی در ولایت هلمند نابود شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد