۱۲-قاچاق‌بر-مواد-مخدر-از-چهار-ولایت-بازداشت-شدند

منسووبین پولیس مبارزه علیه مواد مخدر ولایت‌های، بدخشان، کابل، خوست و پروان ۱۲ تن را در پیوند به قاچاق و فروش مواد مخدر بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور، امروز شنبه(25، اسد) با نشر اعلامیه گفته است که منسووبین پولیس مبارزه برضد مواد مخدر ولایت‌های، بدخشان، کابل، خوست و پروان در پی راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌، ۱۲ تن را در پیوند به قاچاق و فروش مواد مخدر از نقاط مختلف ولایت‌های متذکره بازداشت نموده‌اند.

اعلامیه افزوده است که از این میان؛ پنج تن در پیوند به فروش مشروبات الکولی از شهر فیض‌آباد مرکز ولایت بدخشان، سه قاچاقبر و فروشنده از مرکز ولایت خوست و یک قاچاقبر از پروان همراه با نزدیک به صد لیتر مشروبات الکولی و مقداری مواد مخدر "چرس و تریاک" بازداشت گردیده‌اند.

هم‌چنان وزارت داخله تصریح نموده که به دنبال دو عملیات دیگر منسوبین پولیس قطعه خاص مبارزه بر ضد مواد مخدر، سه قاچاقبر دیگر نیز همراه با مقدار ۹ کیلوگرام "هیرویین و تریاک" از نواحی دوازدهم و هفدهم شهر کابل بازداشت گردیده اند.

این درحالی است که دو روز قبل، در پی عملیات دیگر نیروهای امنیتی، بیش از ۶ هزار فیر مرمی کلاشینکوف، هزار فیر مرمی پیکا، یک پایه مخابره و ۱۰۸ کیلوگرام مواد مخدر از مربوطات ناحیه ششم ولایت هلمند کشف و ضبط گردید.

۱۲ قاچاق‌بر مواد مخدر از چهار ولایت بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد