۱۸-طالب-به-شمول-۴-قوماندان-این-گروه-در-خوست-کشته-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که جلوگیری از حمله طالبان در خوست به کشته شدن ۱۸ طالب به شمول ۴ قوماندان این گروه و زخمی شدن ۱۱ طالب دیگر انجامیده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که  امروز شنبه(4، اسد) منتشر شده، آمده است که روز گذشته، گروهی از طالبان مسلح پلان داشتند تا بر نیروهای ملی دفاعی کشور در منطقه های«دوه مندې» و «سور کلی» ولسوالی«موسی خیل» ولایت خوست حلمه کنند و نیز راه میان مرکز خوست و ولسوالی موسی خیل را با بمب گذاری تخریب نمایند؛ اما نیروهای ملی دفاعی کشور با پشتیبانی نیروهای هوایی از تطبیق این پلان شوم دشمن جلوگیری کردند.

وزارت دفاع ملی تصریح نموده که در این جریان ۱۸ طالب به شمول "شمس الله" مشهور به شاهين، "قیام الدین" مشهور به احمدي، "جنت الله" و "محمدرسول" از قوماندان این گروه کشته و ۱۱ طالب دیگر زخمی شدند.

هم چنان اعلامیه افزوده است که ۱ عراده موتر دادتسن، ۱ عراده موتر سراچه مملو از مواد منفجره، ۱ میل هاوان و ۱ میل دهشکه نیز به دست نیروهای ملی دفاعی کشور افتاده است.

این درحالی است که عدم تکمیل روند رهایی زندانیان و بلند ماندن سطح خشونت‌ها در کشور، دو عامل عمدۀ تأخیر در آغاز گفت‌وگوهای بین الافغانی پنداشته می‌شود که قرار است در دوحه برگزار شود.

۱۸ طالب به شمول ۴ قوماندان این گروه در خوست کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد