مانور-نظامی-نیروهای-امنیتی-در-ولایت-ننگرهار

نیرووهای ملی دفاعی و امنیتی دیروز (جمعه، ۲۴ اسد) تطبیقات نظامی را در منطقه ی «ګوڅرو» ولسوالی «گوشته» ی ولایت ننگرهار راه اندازی کردند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت دفاع ملی کشور با نشر اعلامیه گفته است که در این تطبقات نظامی، قوت های پیاده، کماندوها، قوت های ضربتی، نیروهای سرحدی و نیروهای هوایی شرکت داشتند و توانایی های خود را با کابرد سلاح های سبک و سنگین به نمایش گذاشتند.

سترجنرال محمد یاسین ضیا، لوی درستیز قوای مسلح این تطبیقات نظامی را با شماری دیگر از جنرال ها و افسران ارشد وزارت دفاع ملی از نزدیک تماشا و ارزیابی نمودند.

لوی درستیز قوای مسلح گفت: تطبیقات نظامی ما به دشمنان و دوستان افغانستان پیام هایی دارد.

پیام ما به مردم افغانستان و دوستان بیرونی ما این است: نیروهای ملی دفاعی و امنیتی، ظرفیت و قابلیت های محاربوی و مسلکی بلند دارند و اطمینان داشته باشند که این نیروهای می توانند از افغان ها و تمامیت ارضی افغانستان در مقابل حملات دشمنان بیرونی و داخلی مستقلانه دفاع کنند.

وی تصریح نمود؛ دشمنان افغانستان بدانند که با نیروهای شکست ناپذیر، فوق‌العاده با ظرفیت و شجاع رو به رو هستند، اگر دست از جنگ و خشونت نبردارند نابود خواهند شد.

این درحالی است که چندی قبل، بیش از دوصد راکت از سوی پاکستان به خاک افغانستان پرتاب شده بود که در نتیجه هشت غیرنظامی کشته و یازده تن دیگر زخمی شدند.

در پی حملات راکتی از خاک پاکستان در روزهای اخیر، کمیته روسای مجلس نمایندگان افغانستان در نشست فوق‌العاده، سرپرست وزارت خارجه، رئیس ستاد ارتش و معاون امنیت ملی را برای توضیح به این کمیته فراخوانده بود.

مانور نظامی نیروهای امنیتی در ولایت ننگرهار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد