۲۴-طالب-به‌شمول-فرمانده-محلی-این-گروه-به-دولت-تسلیم-شدند

قول اردوی ۲۰۹ شاهین در شمال کشور اعلام نموده که ۲۴ جنگ‌جوی طالب به‌شمول یک فرمانده محلی این گروه در ولایت فاریاب به نیروهای ارتش تسلیم شدند.

به گزارش افغان نیوز: قول اردوی 209 شاهین امروز شنبه(27، ثور) گفته است که ملااکرم یک فرماندهِ محلی طالبان در ولسوالی گرزیوان ولایت فاریاب، دست از خشونت کشید و همراهِ ۲۳ تن از افراد زیر دستش به منسوبین تولی قوت‌های محلی اردوی ملی همراه با سلاح و تجهیزات دست داشته‌شان تسلیم شدند.

به نقل از خبرنامه این قول اردو، ملا اکرم که از چند سال بدین طرف در صفوف طالبان فعالیت داشت، می‌گویند "ما به اشتباه خود و باطل بودن راهِ طالبان پس از آن پی بردیم که افراد گروه طالبان به دستور پاکستانی‌ها دست به آزار و اذیت مردم میزدند، اموال و دارایی مردم بی‌گناه را بزور دزدی و برای مقاصد تروریستی شان استفاده می‌کردند."

ولایت فاریاب در شمال کشور یکی از ولایات ناامن به حساب می‌آید که جنگ‌جویان گروه طالبان در بخش‌هایی آن حضور و فعالیت گسترده‌ی تروریستی دارند.

این درحالی است که روز گذشته، رئیس جمهور غنی در گفتگو با رهبری وزارت دفاع ملی و قول اردوهای کشور، تاکید کرد که به افزایش خشونت و حملات از سوی طالبان و سایر گروه های تروریستی باید پاسخ داده شود.

۲۴ طالب به‌شمول فرمانده محلی این گروه به دولت تسلیم شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد