۲۶-هراس-افگن-طالب-در-ولایت-کندز-کشته-شدند

قول اردوی ۲۰۹ شاهین اعلام نموده که در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی در روستای تلوکه ولايت کندز، ۲۶ هراس افگن طالب کشته و ۷ تن دیگر شان زخم برداشته اند.

به گزارش افغان نیوز: قول اردوی ۲۰۹ شاهین با نشر خبرنامه‌ای گفته است که نیروهای ویژه‌ی کوماندو شب گذشته عملیاتی را در روستای تلوکه ولايت کندز بر قرارگاه هراس افگنان طالب راه اندازی کرده اند.

در خبرنامه آمده است که در جریان این عملیات، ۲۶ هراس افگن طالب کشته شده اند و ۷ عضو دیگر این گروه نیز زخم برداشته اند و همچنان ۴ هراس افگن طالب بازداشت گردیده اند.

قول اردوی ۲۰۹ شاهین گفته است که در جریان این عملیات، چند قرارگاه هراس افگنان طالب نابود و مقدار زیادی سلاح و مهمات نیز بدست آمده است.

این درحالی است که ولایت کندز در شمال – شرق افغانستان از ولایت‌های ناامن بشمار می‌رود و گروه طالبان بر بیشتر از ۵۰ درصد خاک این ولایت کنترل دارند.

این گروه در جریان سال جاری، حملات بسیار خونباری را بر مواضع نیروهای امنیتی انجام داده که در آن صدها سرباز ارتش و پولیس کشته شده اند. در ماه‌های اخیر، بیشتر حملات طالبان بر سربازان امنیتی، در شاهراه‌های این ولایت انجام شده است.

۲۶ هراس افگن طالب در ولایت کندز کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد