۵۰-هزار-ستیکر-رمز‌دار-در-اختیار-ترافیک-قرار-می‌گیرد

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که ۵۰ هزار ستیکر رمز‌دار به منظور توزیع کارت‌های خاص امنیتی برای موتر های دست غلط در اختیار اداره ترافیک قرار می‌گیرد.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری به سلسله نشست‌های "شش و نیم صبح" نوشته است که قرار اطمینان اداره ترافیک، تاریخ سوم حمل سال جدید، توزیع کارت‌های خاص امنیتی برای موتر های دست غلط (دست راست  ) آغاز می‌شود. 

وی افزود که حدود پنجاه هزار ستیکر ویژه و رمز دار در خارج از کشور چاپ و عنقریب به اساس یک قراراد مختلط در اختیار اداره ترافیک قرار گیرد.  

صالح از کسانیکه این نوع موتر ها  را در اختیار دارند، خواسته که از استفاده آن در جاده‌ها ابا ورزند ورنه وسایط شان  توسط نهاد‌های امنیتی مصادره می‌گردد. 

در عین حال، آقای صالح به گمرک کابل و دیگر  شهر های بزرگ کشور برای آخرین‌بار هشدار داد که از ثبت موتر های یک کلید و بی اسناد ابا ورزند. 

گزارش‌ها نشان می‌دهد که موتر های جدید را به بهانه اینکه قبل از تکمیل ضرب الاجل طی مراحل اسناد شان آغاز شده بود، وارد سیستم ساخته اند. صالح وعده سپرد که این موضوع فردا توسط یک هیات تخنیکی و با صلاحیت بررسی می‌گردد. 

این درحالی است که حل معضل موتر های یک کلید، بی‌اسناد و دست غلط (دست راست ) جز مسوولیت های میثاق امنیتی و جلسات شش و نیم پنداشته می‌شود.

۵۰ هزار ستیکر رمز‌دار در اختیار ترافیک قرار می‌گیرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد