۵۵-طالب-به‌شمول-۳۵-پاکستانی-در-غزنی-کشته-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام کرده که در پی درگیری نیروهای امتیتی با طالبان مسلح در ولسوالی گیلان ولایت غزنی ۵۵ طالب به شمول ۳۵ تبعه پاکستانی کشته شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز؛ در اعلامیه این وزارت آمده است که نیروهای امنیتی و دفاعی در ولسوالی گیلان ولایت غزنی ضربات کوبنده را به دشمن وارد کردند.

وزارت داخله می‌افزاید که در نتیجه این درگیری در ولسوالی گیلان، ۵۵ تن طالب به شمول ۳۵ تبعه پاکستانی کشته و ۲۳ تن دیگر شان زخم برداشتند.

در اعلامیه آمده که در جریان این درگیری‌ها مقدار زیادی سلاح، مهمات، وسایط و تجهیزات جنگی دشمن تخریب و ۱۳ حلقه ماین بوشکه‌یی، ۸ فیر مرمی توپ هشتادو ملی متری، یک قاب دوربین شب، ۱ میل سلاح ام‌شانزده همراه با دوربین، ۳ عراده موترسایکل، ۲ پایه مخابره بدست نیروهای امنیتی افتاده است.

این درحالی است که اظهار حمیم، معاون کمیسیون عالی زون جنوب شرق، روز چهارشنبه( 26، جوزا ) طی یک نشست خبری در کابل گفت که ولسوالی‌های مقر، قره‌باغ، اجیرستان، ده یک، خوگیانی، خواجه عمری، رشیدان ولایت غزنی و ولسوالی‌های نرخ، جلریز، چک ولایت میدان وردک از یک ماه بدینسو حدود 90 درصد شان سقوط کرده و شاهراه های بزرگ نیز مسدود اند.

۵۵ طالب به‌شمول ۳۵ پاکستانی در غزنی کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد