آغاز-اقدام-وزارت-داخله-برای-بازداشت-پروین-درانی

وزارت امور داخله اعلام نموده که پروین درانی، عضو مجلس نمایندگان به جرم دشنام، توهین و لت‌وکوب یک افسر پولیس بازداشت می‌شود.

به گزارش افغان نیوز: پروین درانی یکی از اعضای مجلس نمایندگان روز یک‌شنبه( ۲۶ حوت) پس از آن‌که موترش توسط پولیس به منظور بازرسی و پاک‌کاری فیلم سیاه شیشه‌اش در چهارراهی احمدشاه مسعود، از مربوطات حوزه‌ی دهم پولیس کابل توقف داده شد، با مأموران پولیس درگیر شد.

در ویدیویی که از درگیری خانم درانی با پولیس در صفحات شبکه‌های اجتماعی به نشر رسیده، دیده می‌شود که او یک سرباز پولیس را با سیلی زده و به وی دشنام می‌دهد.

پس از آن وزارت داخله اعلام کرد که این پولیس از سوی محمدمسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله مورد دلجویی و نوازش قرار گرفته است.

در اعلامیه‌ وزارت امور داخله کشور آمده است که اسناد کافی برای این موضوع وجود دارد و به پولیس کابل دستور داده شده است تا برای بازداشت خانم درانی اقدام کند.

اعلامیه افزوده است: «جرم مشهود بوده بناأ در مطابقت کامل با ماده‌ی ۱۰۲ قانون اساسی در هماهنگی با دادستانی مربوطه، اجراآت قانونی بدارد

در اعلامیه‌ی این وزارت به نقل از آقای اندرابی آمده است که حفظ حیثیت و وقار پولیس ملی کشور در سرخط برنامه‌های وزارت داخله قرار دارد و این وزارت با تمام توان و قوت از وقار و حیثیت پولیس حراست می‌کند.

آغاز اقدام وزارت داخله برای بازداشت پروین درانی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد