بازداشت-برادر-عالم-گل-حقانی-به-اتهام-خوش‌گذرانی-با-دختران

ویدیویی منتشر شده در صفحات اجتماعی نشان می‌دهد که برادر عالم گل حقانی، رییس برکنار شده‌ی ریاست پاسپورت با شراب و شماری از دختران در یک هوتل به گونه‌ی بالفعل به دام نیرو‌های طالبان افتاده است.

به گزارش افغان نیوز؛ در این نوار تصویری که زمان ضبط آن مشخص نیست، یک فلمبردار که ظاهرا از اعضای طالبان است، افرادی را نشان می‌دهد و به پشتو می‌‌گوید: این‌جا هوتل است، این رییس و کارمندان هوتل هستند و این برادر عالم‌گل حقانی است.

فلمبردار سپس فردی را نشان می‌دهد که چهره‌‌اش شطرنجی شده و می‌گوید این برادر عالم‌گل حقانی است و از او می‌پرسد: نام‌ات چیست؟ او که دست‌هایش به پشت بسته شده، پاسخ می‌دهد: عبدالله.

از او پرسیده می‌شود که وظیفه‌اش چیست و او می‌گوید هیچ وظیفه‌ای ندارد. سپس سؤال‌هایی از او درباره ارتباط‌اش با اداره پاسپورت پرسیده می‌شود که پاسخ‌اش مشخص نیست.

فلمبردار همچنین پیاله‌ها و بوتل‌هایی را روی میز نشان می‌دهد و می‌گوید این «شراب و کباب» است.

در میان افراد حاضر در این ویدیو، شماری زن و دختر هم دیده می‌شوند که چهره‌های‌شان پوشیده‌‌‌است.

فلمبردار طالبان چندبار به برادر رییس پیشین اداره پاسپورت، هشدار می‌دهد که حرف نزند.

این در حالی است که حدود یک هفته پیش، مولوی عبدالحکیم حمدی به‌جای مولوی عالم گل حقانی به‌حیث رییس عمومی پاسپورت دولت طالبان مقرر شد.

در آن زمان، دلیل برکناری آقای حقانی اعلام نشد و مشخص نیست که آیا دستگیری برادر او با «شراب و دختر» ارتباطی به اخراج او از ریاست پاسپورت دارد یا خیر.


بازداشت برادر عالم گل حقانی به اتهام خوش‌گذرانی با دختران

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد