بازداشت-تن-به-اتهام-جرايم-مختلف-در-پنج-ولایت

وزارت امور داخله از بازداشت ۱۶ تن به اتهام جرايم مختلف از جمله؛ فروش مواد مخدر،سرقت، هراس افگني و حمل سلاح غير قانوني در ولايت هاي کابل، فاریاب، تخار ، جوزجان و پروان خبر داه است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت داخله آمده است که منسوبین پولیس مبارزه با مواد مخدر ولایت کابل، روزگذشته دو عملیات را در نواحی هفتم و دوازدهم شهر کابل راه اندازی نمودند که در نتیجه آن سه فروشنده همراه با مقداری از مواد مخدر بازداشت شدند.

در همین حال، منسوبین پولیس فاریاب عصر روزگذشته عملیاتی را در ساحه "گذر همت آباد" مربوط ناحیه شهری شهر میمنه بالای یک منزل مسکونی راه اندازی نمودند که در نتیجه، یک دستگاه تولید مشروبات الکولی همراه با مقدار " یک‌صد لیتر" کشمش تخمر شده و یک حلقه ماین کشف و ضبط گردیده و در پیوند به نگهداری آن دو تن بازداشت شده اند.

همچنان، نیروهای فرماندهی پولیس تخار در دو عملیات جداگانه‌ی دو تن را در پیوند به حمل سلاح غير قانوني و قاچاق مواد مخدر از ناحیه دوم شهر تالقان بازداشت نمودند.

از نزد افراد بازداشت شده، یک میل سلاح کلاشینکوف، یک قبضه بم دستی، یک فیر مرمی نارنجک انداز، یک ثوب پرتله و مقداری مواد مخدر"هیرویین" بدست آمده است.

در یک خبر دیگر از جوزجان، پولیس مبارزه با جرایم جنایی این ولایت، 4 تن را در پیوند به سرقت دو عراده موتر کرولا از نواحی مرکزی این ولایت بازداشت نمودند.

همچنان پوليس پروان روز گذشته يك عراده واسطه سرقت شده را در مربوطات ولسوالي بگرام كشف و دو باره به مالك آن تسليم نمودند.

در همين حال پوليس پروان در يك عمليات مشترك پنج تن را به ظن فعاليت هاي هراس افگني از مربوطات مركز آن ولايت شناسايي و بازداشت نموده اند.

بازداشت 16 تن به اتهام جرايم مختلف در پنج ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد