بازداشت-تن-به-اتهام-جرایم-جنایی-از-پنج-ولایت

منسووبین پولیس ولایت‌های، کابل، بغلان، هرات، ننگرهار و پروان ۱۳ تن را در پیوند به قاچاق انسان، مواد مخدر و طلا از پنج ولایت کشور بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور، امروز چهار شنبه(26، سنبله) با نشر اعلامیه گفته است که منسووبین پولیس مبارزه برضد مواد مخدر، در پی راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌، ده قاچاقبر را در پیوند به قاچاق انسان، مواد مخدر و طلا از ولایت‌های، کابل، بغلان، هرات، ننگرهار و پروان بازداشت نمودند.

اعلامیه افزوده است که از این میان، هشت تن در پیوند به قاچاق انسان از ولایت‌های کابل، ننگرهار و بغلان همراه با مبلغ نزدیک به دوصد و چهل هزار دالر امریکایی، ده میلیون افغانی، دو ملیون و چهار صد هزار کلدار پاکستانی و مقداری پول کشورهای دیگر بازداشت گردیده‌اند.

در همین حال، یک قاچاقبر دیگر نیز حین قاچاق بیشتر از دو کیلو گرام طلا از هرات بازداشت گردیده و یک قاچاقبر مواد مخدر هم همراه با ۵ کیلوگرام هیرویین از ولایت پروان بازداشت شده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسووبان قوماندانی قوت‌های مشترک کابل با اجرای یک عملیات هدفمند اوپراتیفی در منطقه "تپه کارته نو" مربوطات حوزه هشتم امنیتی شهر کابل، یک گروه سه نفری مجرمین حرفوی زیر پیگرد را بازداشت کردند.

در اعلامیه آمده است که این گروه مجرمین حرفوی در قضایائی گونه گون جرمی به ویژه قتل، اختطاف و سرقت‌های مسلحانه در بخشی‌های از کابل نقش داشتتند. دوسیه‌های این افراد پس از تحقیقات ابتدائی جهت بررسی‌های بیشتر به نهاد مربوطه سپرده شده‌اند.

این درحالی است که روز گذشته نیز منسووبان پولیس ولایت‌های کابل، کندز، هلمند، پکتیکا، نیمروز و تخار ۳۵ تن را در پیوند به جرایم مختلف چون قاچاق مواد مخدر، قتل، سرقت‌های مسلحانه، حمل سلاح غیرقانونی و اخلال امن و نظم عامه بازداشت کردند.

بازداشت 13 تن به اتهام جرایم جنایی از پنج ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد