بازداشت-تن-در-پیوند-به-قتل،-دزدی‌-و-قاچاق-مواد-مخدر

منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت های بلخ، کنر، ننگرهار، نیمروز، کابل و تخار با راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌ ۱۷ تن را در پیوند به سرقت‌های مسلحانه، قاچاق مواد مخدر و قتل بازداشت نمودند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور، امروز یک‌شنبه(2، سنبله) با نشر اعلامیه گفته است که منسوبان پولیس مبارزه با مواد مخدر با اجرای سه عملیات جداگانه درمربوطات ولایت‌های کنر و ننگرهار، ۵ تن را در پیوند به قاچاق مواد مخدر بازداشت کرده‌اند.

ازجمله این افراد، یک‌تن همراه با ۲۳ کیلوگرام"چرس" از ولسوالی سرکانو ولایت کنر، سه تن همراه با ۱۴ کیلوگرام "هیروئین" از ولسوالی اچین و یکتن دیگر همراه با ۸ کیلوگرام "تریاک" از ناحیه نهم شهر جلال آباد مرکزولایت ننگرهار بازداشت شده‌اند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت های؛ بلخ، نیمروز، کابل و تخار به دنبال راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌ ۱۲ تن را در پیوند به سرقت‌های مسلحانه و قتل از نقاط مختلف ولایات متذکره بازداشت نمودند.

از این میان، دو قاتل و مجرم متکرر از مربوطات ولسوالی خلم و سه سارق از ناحیه دوم شهر مزارشریف ولایت بلخ، چهار سارق حرفوی از ساحه ناحیه چهارم شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز، یک قاتل از مربوطات ناحیه چهارم شهر کابل و یک قاتل از ساحه حوزه سوم شهر تالقان مرکز ولایت تخار بازداشت گردیده است.

در همین حال، اعلامیه افزوده است که یک سارق حرفوی همراه با موتر سرقت شده از سوی پولیس قوماندانی امنیه ولایت کابل از مربوطات ولسوالی قره باغ کابل بازداشت گردیده است.

این درحالی است که روز گذشته، منسووبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت‌های ننگرهار، کاپیسا، تخار، پروان، خوست و فاریاب ۱۵ تن را در پیوند به قاچاق مواد مخدر، مجروحیت و سرقت‌های مسلحانه از نقاط مختلف این ولایت‌ها بازداشت کردند.

بازداشت 17 تن در پیوند به قتل، دزدی‌ و قاچاق مواد مخدر

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد