وزارت-داخله-به-مسئوولین-امنیتی-کابل-هشدار-داد

معین ارشد امور امنیتی وزارت داخله یکبار دیگر به مسئوولین امنیتی کابل دستور داد تا در تطبیق برنامه میثاق امنیتی جدی عمل نمایند، در غیر آن از صفوف پولیس برکنار خواهند شد.

به گزارش افغان نیوز: دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله، امروز یک‌شنبه(26، اسد) با نشر اعلامیه گفته است که سترپاسوال عبدالصبور قانع، معین ارشد امور امنیتی این وزارت یکبار دیگر برای مسئوولین امنیتی در کابل هدایت داد تا در تطبیق برنامه میثاق امنیتی اقدامات شان را شدت بخشند.

معین ارشد امور امنیتی وزارت داخله، اقدامات انجام شده در تطبیق برنامه میثاق امنیتی را کافی و قناعت بخش ندانسته و برای مسئوولین یادآوری نمود که در راستای تطبیق این برنامه هیچ نوع غفلت وظیفوی قابل قبول نیست و از این پس آن عده منسوبین پولیس که در امورات شان تعلل و غفلت می‌نمایند از صفوف پولیس برکنار خواهند گردید.

آقای قانع همچنان برای رییس عمومی مبارزه با جرایم هدایت داد تا همراه با یک تیم امنیتی تمامی آن محلاتی را که توسط دیوارهای سمنتی مسدود گردیده‌اند را شناسایی نمایند و به فروشنده‌گان موانع سمنتی در شهر کابل نیز تفهیم شود که از این پس بدون اجازه نیروهای پولیس حق فروش این موانع‌ را به هیچ مقامی نداشته و در صورتی که بدون اجازه پولیس این موانع به فروش برسد با آنان برخورد جدی قانونی صورت خواهد گرفت.

با افزایش شکایت‌های مردم مبنی بر افزایش جرایم جنایی در شهر کابل، حکومت طرح میثاق امنیتی را برای مهار و صفرسازی جرایم جنایی رو دست گرفته است. مقام‌های حکومتی می‌گویند که این طرح با اشتراک نهادهای مدنی، نیروهای دولتی و مردمی ایجاد شده و قرار است که بار نخست در کابل عملی و سپس در ولایات تطبیق شود.

وزارت داخله به مسئوولین امنیتی کابل هشدار داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد