بازداشت-قاتل-و-سارق-مسلح-از-چهار-ولایت-کشور

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی در ولایت های کابل، خوست، هلمند و هرات ۱۱ تن در پیوند به سرقت‌های مسلحانه و قتل بازداشت شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(4، قوس) منتشر شده، آمده است که نیروهای پولیس ملی، 11 تن را به ارتکاب جرم های گوناگون همچون قتل ودزدی های مسلحانه از مربوطات ولایت های کابل، خوست، هلمند و هرات بازداشت کرده اند.

اعلامیه افزوده است که یک تن درپیوندبه دزدی موتر از مربوطات حوزه یازدهم کابل همرا با یک قبضه تفنگچه و یک عراده موتر مسروقه بازداشت شده است.

در پیوند به چپاولگری، دوتن همرا با یک قبضه تفنگچه که با استفاده ازموترسایکل وسایل و اموال مردم را دزدی می کردند، از منطقه کارته مامورین مربوط حوزه سوم کابل بازداشت شده اند.

وزارت داخله در این اعلامیه گفته است که درپیوندبه قتل، دوتن از مربوطات مرکز ولایت خوست بازداشت شده اند که متهم به قتل یک باشنده محل هستند.

همچنان، یک تن از مربوطات حوزه سیزدهم هرات همرابا یک میل تفنگچه بازداشت شده که در قضیه دزدی‌های مسلحانه دراین ولایت نقش داشته است.

در اعلامیه آمده است که 5 تن در چهارقضیه جداگانه به ارتکاب دزدی موتر وموترسایکل از مربوطات ولایت هلمند بازداشت شده اند ویک عراده موتر ویک عراده موتر سایکل مسروقه نیز از نزد سارقین بدست آمده است.

وزارت داخله تصریح نموده که نیروهای پولیس ملی، درامرمبارزه با جرم های جنائی به گونه جدی وقاطع مبارزه می کنند ودر راستای رد یابی وبازداشت مجرمین از هرگونه تلاش دریغ نخواهند کرد.

بازداشت 11 قاتل و سارق مسلح از چهار ولایت کشور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد