بازداشت-پنج-فرد-مشکوک-با-موتر-شیشه-سیاه-از-مقابل-دروازه-پارلمان

اعضای مجلس نمایندگان از بازداشت پنج فرد مشکوک که با موتر شیشه سیاه قصد ورود به ساختمان پارلمانی را داشتند خبر میدهند.

به گزارش افغان نیوز: در ماه های اخیر گزارش های جدی در مورد تهدید امنیتی شورای ملی از سوی امنیت ملی به این نهاد رسیده است.

اما چهار شنبه هفته گذشته، پنج فرد مشکوک توسط موتر های شیشه دودی از دو پاسگاه امنیتی گذشته و در مقابل دروازه ورودی پارلمان بازداشت شدند.

علی اکبر قاسمی یک عضو مجلس نمایندگان گفت که ورود اینگونه افراد مشکوک نگران کننده است و باید مسئله به صورت جدی بررسی شود.

آقای قاسمی از هیات اداری خواست که نگرانی نمایندگان را در مورد سرنوشت این افراد رفع کنند و نیز بگویند که آنان چگونه از چندین ایست بازرسی عبور کرده و به چه هدف می خواستند وارد شورای ملی شوند.

موتری که این افراد در آن بودند دارای نمبرپلیت ولایت هلمند است و در مقابل مدیریت پزیرش مجلس بازداشت شدند.

عبدالرئوف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان نیز ضمن تایید این رویداد گفت: "بازداشت ۵ فرد مشکوک از مقابل مدیریت پذیرش شورای ملی یک موضوع مهم بوده و تحقیقات از افراد بازداشت شده ادامه دارد".

آقای ابراهیمی افزود که نتیجه تحقیقات با نمایندگان مجلس شریک خواهد شد.

چندی پیش نیز نمایندگان از ورود یک فرد مشکوک به داخل شورای ملی ابراز نگرانی کرده بودند. در آنزمان یک عضو مجلس گفت که یک فرد مشکوک برای بررسی ضعف‌های امنیتی با پرداخت ۱۰ هزار دالر بدون ثبت مشخصاتش وارد شورای ملی شده است.

قابل ذکر است که ساختمان شورای ملی در زمستان گذشته پس از گذشته چند هفته از افتتاح آن مورد حملات راکتی قرار گرفت که تلفاتی در پی نداشت.

 

بازداشت پنج فرد مشکوک با موتر شیشه سیاه از مقابل دروازه پارلمان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد