بازداشت-۱۲-تن-در-پیوند-به-اختطاف،-قتل-و-سرقت‌-از-پنج-ولایت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسووبین پولیس ولایت‌های بلخ، تخار، بامیان، خوست و ننگرهار ۱۲ تن را در پیوند به اختطاف، قتل و سرقت‌های مسلحانه از نقاط مختلف این ولایات بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(4، سرطان) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس ولایت‌های بلخ، تخار، بامیان، خوست و ننگرهار در پی راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌ ۱۲ تن را در پیوند به؛ اختطاف، قتل، سرقت‌های مسلحانه و زورگویی از نقاط مختلف ولایات متذکره بازداشت نمودند.

اعلامیه افزوده است که از این میان، چهار سارق حرفوی از مربوطات ناحیه نهم شهر مزارشریف در پیوند به سرقت یک باب دکان موبایل فروشی؛ دو تن در پیوند به اختطاف، سرقت و زورگویی از مربوطات ناحیه دوم شهر تالقان؛ چهار تن در پیوند به سرقت یک عراده واسطه "فلدر" از مربوطات ولسوالی ورس ولایت بامیان؛ یک تن در پیوند به قتل دو باشنده ولسوالی سپین غر ولایت ننگرهار و یک قاتل از مربوطات ولسوالی نادرشاه‌کوت ولایت خوست بازداشت گردیده است.

این درحالی است که روز گذشته نیز وزارت امور داخله کشور اعلام نموده بود که منسوبین پولیس ولایت‌های هلمند، سرپل و خوست ۶ تن را به اتهام قاچاق و فروش مواد مخدر بازداشت کرده اند.

بازداشت ۱۲ تن در پیوند به اختطاف، قتل و سرقت‌ از پنج ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد