سرپرست-وزارت-دفاع-به-ولایت-خوست-رفت

اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع ملی کشور برای بررسی وضعیت امنیتی ولایت خوست به این ولایت سفر کرد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(28، سرطان) منتشر شده، آمده است که ستر جنرال"اسدالله خالد" سرپرست وزارت دفاع ملی  همراه با دگر جنرال” ضیا سراج” رییس عمومی امنیت ملی، به ولایت خوست سفر کردند و برای بررسی وضعیت امنیتی این ولایت با محترم”صدیق پتمن” والی  ولایت خوست و مسولان ارشد امنیتی این ولایت دیدار و گفت و گو کردند..

هم چنان اعلامیه افزوده است که سرپرست وزارت دفاع ملی در این سفر با باشنده گان ولایت خوست، در داخل شهر از نزدیک دیدار کرده و به مشکلات و پیشنهادات شان گوش دادند.

افزون بر این، نامزد وزیر دفاع ملی با منسوبین قطعه خاص ولایتی در خوست نیز دیدار کرده و از دست آوردهای نیر‌‌وهای ملی دفاعی و امنیتی در راستای حفاظت از مردم در ولایت خوست تقدیر و ستایش کرده است.

در همین حال، سرپرست وزارت دفاع ملی به مسوولان امنیتی در این ولایت هدایت داده است تا تدابیر و تلاش های شان را به خاطر تامین امنیت و حفاظت از مردم بیشتر سازند.

براساس اعلامیه؛ سرپرست وزارت دفاع ملی با باشنده گان ولایت خوست در داخل شهر نیز از نزدیک دیدار کرده و به مشکلات و پیشنهادات شان گوش داده است.

این درحالی است که شورای امنیت ملی افغانستان با ابراز نگرانی اعلام نموده که طالبان در کنار انتحار، انفجار و حمله بر غیرنظامیان در نقاط مختلف کشور، دست به ترورهای هدفمند زده و هر روز مرتکب جنایت جنگی می‌شوند.

سرپرست وزارت دفاع به ولایت خوست رفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد