بازداشت-۱۳-تن-در-پیوند-به-قتل-و-سرقت-از-۵-ولایت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت‌های؛ فراه، جوزجان، فاریاب، خوست و تخار ۱۳ تن را در پیوند به قتل، سرقت های مسلحانه و حمل سلاح غیر قانونی بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که  امروز دوشنبه(2، سرطان) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت‌های؛ فراه، جوزجان، فاریاب، خوست و تخار در پی راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌یی ۱۳ تن را در پیوند به قتل، سرقت های مسلحانه و حمل سلاح غیر قانونی از نقاط مختلف ولایات متذکره بازداشت نمودند.

اعلامیه افزوده است که از این میان، ۴ تن در پیوند به سرقت وسایط و اموال از مربوطات شهر فراه، ۴ سارق حرفوی که در سرقت اموال چندین دکان دست داشتند از مربوطات شهر شبرغان ولایت جوزجان، ۲ تن در پیوند به قتل چند عضو یک خانواده از ولسوالی دولت‌آباد ولایت فاریاب، ۲ تن از ولایت خوست و ۱ مسلح غیر مسئول از ولایت تخار بازداشت گردیده است.

این درحالی است که در این اواخیر، افزایش سرقت های مسلحانه و قتل های هدفمند در شماری از ولایت های افغانستان، زندگی مردم را به تهدید جدی مواجه کرده و وزارت امور داخله هرازگاهی از بازداشت گروه های متعددی این مجرمین خبر می‌دهد.

بازداشت ۱۳ تن در پیوند به قتل و سرقت از ۵ ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد