تلفات-مرگبار-جنگجویان-طالب-در-ولایت-پکتیکا

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که درنتیجه درگیری نیروهای امنیتی و جنگجویان طالب در ولسوالی خوشامند ولایت پکتیکا ،۱۴ طالب کشته و شش عضو دیگر این گروه زخم برداشتند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(27، ثور) منتشر شده، آمده است که شماری از تروریستان وابسته به گروه طالبان حملات تروریستی گسترده را بر ولسوالی خوشامند ولایت پکتیکا سازماندهی کردند که با پاسخ جدی نیروهای ملی امنیتی و دفاعی مواجه شدند.

اعلامیه افزوده است که درنتیجه این درگیری،۱۴ تروریست طالب کشته و شش تروریست دیگر زخمی شده اند. همچنان به نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان و مردم محل آسیبی نرسیده است.

وزارت داخله تصریح نموده که تروریستان طالب، توان جنگ رو در رو را با نیروهای ملی دفاعی و امنیتی ندارند و هرتحرک این گروه تروریستی، توسط نیروهای قهرمان امنیتی و دفاعی در وجب وجب خاک این وطن دفع وسرکوب خواهد شد.

این درحالی است که زلمی خلیل‌زاد، نماینده ویژه وزارت خارجه امریکا برای صلح افغانستان می‌گوید که هرچند توقف حملات طالبان علیه نیروهای دولتی شامل توافق‌نامه صلح قطر نیست؛ اما این گروه روح توافق‌نامه را نقض می‌کند.

تلفات مرگبار جنگجویان طالب در ولایت پکتیکا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد