غنی-خطاب-به-نیروهای-امنیتی-به-حملات-طالبان-پاسخ-دهید

رئیس جمهور غنی در گفتگو با رهبری وزارت دفاع ملی و قول اردوهای کشور، تاکید کرد که به افزایش خشونت و حملات از سوی طالبان و سایر گروه های تروریستی باید پاسخ داده شود.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان روز گذشته با رهبری وزارت دفاع ملی و ۱۰ قول اردو به شمول قول اردوی عملیات های خاص و قول اردوی قوای هوایی و همچنان فرقه ۱۱۱ و فرقه نظامی پولیس، صحبت نمود.

در این نشست که از طریق ویدیوکنفرانس انجام شد، رئیس جمهور با توجه به تغییر وضعیت امنیتی، هدایات لازم داده، گفت که با افزایش خشونت و حملات از سوی طالبان و سایر گروه های تروریستی حالا نیاز است که در راستای حراست از کشور و دفاع از مردم، نیروهای امنیتی و دفاعی ما بیشتر از گذشته، آمادگی لازم داشته باشند و به هر حمله دشمن پاسخ بدهند.

آقای غنی گفت که ظرفیت قوای هوایی و قوای خاص ما در منطقه بی نظیر است و بالای قوای امنیتی و دفاعی به هیچ صورت معامله صورت نمی گیرد، برعکس بیشتر تقویت و تجهیز شده و امکانات زیادتر برای شان فراهم می گردد.

رئیس جمهور غنی در اخیر سخنانش با تاکید بر توجه به شاهراه ها گفت که تمام نیروهای زمینی حرکت گسترده، فعال و وسیع داشته باشند و هماهنگی بیشتر تا سطح ولسوالی ها، کندک ها و پوسته ها ایجاد گردد.

این درحالی است که زلمی خلیل‌زاد، نماینده‌ی ویژه‌ وزارت خارجه‌ امریکا هشدار داده که شاخه‌ی خراسان گروه داعش مخالف یک توافق‌نامه‌ی صلح میان «جمهوری اسلامی افغانستان» و طالبان است و تلاش دارد تا مثل عراق و سوریه، جنگ فرقه‌ای را تحریک کند.

غنی خطاب به نیروهای امنیتی: به حملات طالبان پاسخ دهید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد