تلفات-مرگ‌بار-طالبان-در-ولایت‌های-غزنی-و-فاریاب

وزارت دفاع ملی کشور اعلام نموده که ۲۴ طالب مسلح در ولایت‌های غزنی و فاریاب زمانی کشته شدند که پلان اجرای حمله تروریستی را داشتند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(23، اسد) منتشر شده، آمده است که شب گذشته گروهی از طالبان پلان داشتند که بر بخش هایی از ولسوالی گرزیوان وشیرین تگاب ولایت فاریاب، حمله کنند.

اعلامیه افزوده است که نیروهای ملی دفاعی کشور از تطبیق این پلان دشمن جلوگیری کردند و در جریان این درگیری، ۵ طالب به هلاکت رسیده و۶ تن دیگرشان زخمی گردیدند.

همچنان در اعلامیه آمده است که یک ماین ساز ماهر آنان بنام نقیب الله مشهور به مقاتل ازاثر انفجار ماین خودش دربازار خواجه ناموسی ولسوالی پشتونکوت ولایت مذکور به هلاکت رسیده ویک همکارش شدیداً زخم برداشته است.

وزارت دفاع در یک اعلامیه دیگر گفته است که شب گذشته تروریستان طالب در مربوطات قریه های  آرزوی خُرد و آرزوی کلان مرکز ولایت غزنی از چند استقامت بالای نیروهای امنیتی حمله نمودند که با مقاومت شدید نیروهای ملی دفاعی و امنیتی روبرو شدند که در نتیجه آن، ١١ تن از تروریستان طالب کشته شدند.

حملات مسلحانه‌ی جنگجویان طالب در ولایت های مختلف افغانستان در حالی صورت می‌گیرد که قرار است هیأت مذاکره‌کننده دو طرف تا چند روز دیگر در قطر با هم پیرامون موارد مختلف بحث و گفت‌وگو کنند.

تلفات مرگ‌بار طالبان در ولایت‌های غزنی و فاریاب

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد