جلوگیری-از-فرار-مالیاتی-۷۴-عراده-موتر-باربری

منسوبان پولیس مبارزه با جرایم سنگین فساد اداری وزارت داخله از فرار مالیاتی ۷۴ عراده موتر باربری در یک ماه گذشته جلوگیری کردند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور با نشر اعلامیه گفته است که منسوبان پولیس مبارزه با جرایم سنگین فساد اداری وزارت امورداخله، در یک ماه گذشته ۷۴ موتر باربری را در پیوند به فرار مالیاتی از نقاط مختلف کشور متوقف نموده‌اند.

در اعلامیه آمده است که این وسایط نقلیه محموله‌های شامل سیخ گول، تیل، گوشت مرغ، مواد ساختمانی و سایر اجناس را حمل می‌کردند. وسایط متذکره و عاملین آن جهت طی مراحل قانونی به ریاست عمومی گمرکات معرفی گردیده‌اند.

وزارت داخله تصریح نموده که منسوبان پولیس مبارزه با جرایم سنگین این وزارت در پیکار با فساد اداری در سطح کشور، برنامه‌های عملی را زیردست گرفته‌اند که با تطبیق آن برعلاوه افزایش عواید کشور، با عاملان چنین قضیه برخورد جدی نموده و مطابق قانون مجازات خواهند شد.

این درحالی است که ناامنی، فساد اداری، مواد مخدر و فقر، چهار مشکل اساسی افغانستان در پانزده سال اخیر بوده است که با گذشت هر سال، گسترده‌تر شده و ابعاد تازه‌تری پیدا می‌کند. در این میان اما پدیده «فساد اداری» تهدیدی به مراتب جدی‌تر از سه پدیده‌ی دیگر به حساب می‌رود.

جلوگیری از فرار مالیاتی ۷۴ عراده موتر باربری

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد