زمستان-فصل-طلایی-برای-از-بین-بردن-مخالفان-حکومت-است

اعضای مجلس نمایندگان میگویند که فصل زمستان زمینه خوب برای حکومت است تا گروه‌های تروریستی را تضعیف و نابود نماید.

به گزارش افغان خبر: شماری از نمایندگان مجلس میگویند که حکومت باید از این فرصت پیش آمده استفاده اعظمی را نماید و نگذارد که گروه های تروریستی دوباره قدرت بگیرند و تهدید برای دولت افغانستان گردند.

علی اکبر قاسمی نماینده مردم ولایت غزنی در مجلس نمایندگان میگوید که گروه‌های تروریستی در مناطق دور دست کشور در حال سرباز گیری هستند.

این نماینده مردم میگوید که این گروه‌های تروریستی بعد از سرباز گیری تعلیم میدهند و آماده جنگ برای حکومت افغانستان میسازند.

 گروه های تروریستی دست ساخته کشورهای بیرونی است و اگر حکومت با تدبیر لازم در این زمینه اقدام نماید دیگر گروه های تروریستی جرات نمیتواند به خاک افغانستان حمله کنند.

به نمایندگان مجلس شورای امنیت باید این مسئله را جدی پیگیری کند و اقدام عملی نماید.

در هیمن حال وژمه صافی نماینده دیگر مردم میگوید که حکومت در عرصه نیروهای امنیتی کم کاری میکند و نیروهای اردوی ملی در زمان جنگ با مخالفین از تمام توان شان برای دفاع از وطن کار میگیرند.

به گفته بانو صافی نیروهای اردوی ملی در زمان زخمی شدن رسیده‌گی نمیشود و برخورد غیر مسوولانه از سوی ارگان های مربوط شان صورت میگیرد.

عبدالروف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان گفت که وزارت دفاع و داخله باید معاشات نیروهای امنیتی که از سه ماه بدین سو میشود نپرداخته است را بپردازد.

رییس مجلس نمایندگان میگوید که وزارت خانه های امینتی  نباید مسئله تصویب بودجه را بهانه بیگیرد باید از بودجه سال جدید پرداخت نماید.

این نماینده مردم از حکومت خواست تا شفاخانه های فعال و مجهز برای نیروهای امنیتی ایجاد گردد تا سربازان وطن به مشکل دچار نشود.

زمستان فصل طلایی برای از بین بردن مخالفان حکومت است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد