زمینه‌سازی-برای-فرار-اختطاف‌گر-در-شفاخانه-صحت-روانی

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید: یکی از خلا‌های موردی و تکان دهنده این است که زمینه فرار یک اختطاف‌گر در شفاخانه صحت روانی فراهم شده بود.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز یک‌شنبه(۶، دلو) در صفحه فسبوک‌اش نوشته است که جلسه امروز تمرکز روی تطبیق هدایات و طرح های مقام ریاست جمهوری داشت و آن عبارت از این که لوی سارنوالی هرچه زود تر با نهاد‌های امنیتی بخاطر صفر سازی نقایص در دوسیه تروریستان ومجرمین نزدیک شود.  
به باور وی؛ هماهنگی به شیوه جلسات شش و نیم باعث شده است که سو تفاهم و کند کاری و فضای اتهام بندی به حد اقل آن تقلیل یابد و عناصر فساد پیشه زود تثبیت و دستگیر گردند. 
روش ما در شش و نیم این است که خلا ها را خموشانه پر سازیم اما گاهی این برملا سازی خلا ها باعث میشود که ادارات خود وادار به تحرک شده و اقدام نمایند. 
صالح می‌گوید: یکی ازین خلا های موردی و تکان دهنده، زمینه سازی برای فرار دادن یک تن اختطاف‌گر از شفاخانه صحت روانی است. 
وی ادامه می‌دهد؛ زمینه ساخته میشود که اختطاف‌گر زیر عنوان مریض عقلی نه به شفاخانه پولیس بلکه به شفاخانه ملکی انتقال یابد و از آنجا فرار داده میشود. 

صالح گفت: تمام عناصری که ظاهرا در قضیه دست داشتند، دستگیر شدند ولی کار روی تمام آدم هایی که چنین فضا را ایجاد کرده اند، ادامه دارد. زیرا سهل سازی فضا و ماحول برای فرار اختطاف‌گر و آنهم مربوط به باند روحان جرم بزرگ است. 

آقای صالح از اداره لوی سارنوالی خواسته که موضوع را با نشر اعلامیه مفصل به مردم وضاحت بدهند؛ پولیس اقدام لازمه را انجام داده است. 

معاون اول گفت: ایجاد نقش چتر و اشراف برای ریاست مبارزه با جرایم سنگین که بتواند تمام ادارات دیگر را که کار مشابه انجام میدهند، نزدیک و همسو سازد؛ کم سازی تداخل و ایجاد جهت و استقامت برای هر یک است. 

این درحالی است که روز گذشته نیز معاون اول ریاست جمهوری هشدار داد که رانندگان موتر های شان را چک نمایند و مسافرین متوجه شخص کنار خود باشند، زیرا تروریستان و اختطاف‌گران در کمین نشسته اند.

زمینه‌سازی برای فرار اختطاف‌گر در شفاخانه صحت روانی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد