زیربنای-تروریزم-در-کابل-فروریخته-است

معاون اول ریاست جمهوری با اشاره به اینکه "زیربنای ترور و تروریزم در کابل فروریخته است" می‌گوید: جنگ روانی را متوقف کنیم، زیرا طالب با هر کس که طالب نیست، دشمن است.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز سه‌شنبه(۱۶، جدی) به سلسله نشست‌های "شش و نیم صبح" نوشته است؛ یک فهرست از اسم‌ها در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که گویا طالبان میخواهند این افراد را ترور نمایند. 

صالح می‌افزاید: تلاش داریم که ریشه این جنگ روانی  را پیدا کنیم.هرچند چیزی از موثقیت و یا عدم آن در اختیار نداریم؛ اما طالب با هر کس که طالب نیست، دشمن است. 
آقای صالح تصریح نمود که طالب با هر ساختار و هر ارزش که بر بام آن درفش سه رنگ ملی در اهتزاز است،  دشمنی ومخاصمت دارد. فرض بر اینکه این فهرست واقعی است، تعجب در کجاست؟‌

وی مدعی است که خوشبختانه در بیست و چهار ساعت گذشته کابل شاهد کدام حادثه بزرگ جنایی نبود. زیرا با دستگیری های موفقانه امنیت ملی، بخشی از زیربنای ترور و تروریزم در کابل فروریخته است اما به کار زیاد و جدی بیشتر نیاز است. 

به گفته صالح؛ قرار است طی روز های آینده فهرست تروریستان دستگیر شده پس از آغاز جلسات شش و نیم را به نشر برسانیم و اینکه سرنوشت این تروریستان در دستگاه عدلی و قضایی افغانستان در کجا رسیده است. 

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که  از مشکلات حوزه هشتم با جزییات واقف هستیم. هرچند وضعیت بسیار تغییر کرده است ولی به آنچه آرزوی ماست نرسیده‌ایم.

این درحالی است که رییس امنیت ملی کشور می‌گوید: گروه طالبان تلاش دارد تا رهبری‌اش را از پاکستان به یکی از ولایت‌های جنوب افغانستان مخصوصا ننگرهار بیاورد.

زیربنای تروریزم در کابل فروریخته است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد