صالح-به-طالبان-این‌بار-زندگی-تان-شامل-اجندا-می‌شود

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید: اگر طالبان به کشتار مردم بی‌گناه ، اعضای جامعه مدنی و بمب گذاری های کورکوانه ادامه دهند، در آنصورت رهایی زندانیان نه بلکه زندگی شان شامل اجندا خواهد شد.

به گزارش افغان نیوز:  امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز چهارشنبه(۱، حوت) به سلسله نشست‌های "شش و نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که در پیوند به صدای ملت برای اعدام تروریستان باید به طالب  تفهیم گردد که روند مذاکره نیاز به اعتماد سازی دارد؛ اما این کار با کشتار مردم ملکی و ربودن مردم از شاهراه ها ایجاد نمی‌گردد.  
وی می‌گوید که ما در برابر کشتار مردم خود بی تفاوت نبوده و نمی‌توانیم. بنابراین، اکنون شاید در آجندای طالب رهایی تروریستان از زندان های دولت شامل باشد. اما اگر آنها یعنی طالبان تروریست به کشتار مردم بی‌گناه، اعضای جامعه مدنی و بمب گذاری های کورکوانه ادامه دهند، در آنصورت رهایی زندانی ها نه بلکه زندگی آنها شامل اجندا خواهد گردید. 

صالح گفت که دولت نماینده احساسات مردم است و مردم از ما هر لحظه قاطعیت و وضاحت بیشتر میخواهند. 
معاون اول ریاست جمهوری می‌افزاید که بخاطر پیدا کردن شجره سازمانی و تثبیت اعضای شبکه  جرم پیشه‌ها  و تروریستان  به طب عدلی هدایت داده شده است که هیچ جسد را بدون اذعان ریاست تحقیقات جرایم جنایی و ریاست امنیت ملی کابل به کسی تسلیم کرده نمی‌تواند. 

آقای صالح تصریح نمود که طب عدلی باید بهتر و بیشتر از گذشته جز اساسی نهاد‌های حراست از قانون باشد؛ زیرا جسد تروریست سرنخ تحقیقات است. 

صالح به طالبان: این‌بار زندگی تان شامل اجندا می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد