طالبان-زمینه-حملات-تروریستی-را-فراهم-می-کنند

محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور تصریح نمود که طالبان اگر به گونه مستقیم در حمله دخیل نبوده‌اند، اما زمینه را برای دیگران فراهم کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور که شب گذشته(سه‌شنبه، ۴ جدی) در مراسم معرفی اسدالله خالد و امرالله صالح به عنوان سرپرست‌های جدید وزارت‌های دفاع و داخله سخن می‌گفت، تأکید کرد: «تا زمانی که به صلح می‌رسیم، ما با یک جنگ ویران‌کننده و تحمیلی مواجه هستیم، مدیریت و رهبری این جنگ قاطعیت، تدبیر و جدیت بیشتر می‌خواهد».

اشرف غنی تصریح نمود: «رسیدن به صلح یک پروسه پیچیده است و این پیچیدگی را ما در نشست ابوظبی مشاهده کردیم، بنابراین با این همه پیچیدگی و راه دشوار، بازهم تلاش می‌کنیم که به هدف برسیم».

وی با اشاره به حمله مرگ‌بار روز گذشته گفت طالبان با نپذیرفتن مسوولیت این حمله، نمی‌توانند تقصیر را از گردن‌شان خلاص کنند. طالبان حتی اگر به گونه مستقیم در حمله دخیل نبوده‌اند، ولی این گروه زمینه چنین حمله را برای دیگران فراهم کرده است.

این درحالی است که عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی نیز در مراسم رونمایی استراتیژی کاهش خطرات و اثرات حوادث طبیعی افغانستان گفت که طالبان جنایتکار مسؤول کشتار شهروندان کشور اند.

طالبان زمینه حملات تروریستی را فراهم می کنند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد