عملیات-شبانه-برای-نابودی-تروریستان-در-نقاط-مختلف-کشور

معین ارشد امورامنیتی وزارت داخله تاکید داشت؛ بخاطر نابودی لانه های هراس افگنان، نیاز به عملیات های خاص شبانه می باشد که باید در نقاط مختلف کشور راه اندازی گردد.

به گزارش افغان نیوز: سمینار آموزشی تحت نام (آگاهی از قوانین) برای مربیان مراکز تعلیمی قوماندانی قطعات خاص روز چهار شنبه(28، قوس) گشایش یافت.

سترپاسوال اخترمحمد ابراهیمی، معین ارشد امورامنیتی در افتتاح این سمینار از دست آوردها و قهرمانی های نیروی های قطعات خاص پولیس قدردانی نموده گفت که این نیروها همواره در مبارزه با دهشت افگنان و دشمنان صلح و آرامش مردم افغانستان فداکاری های چشم گیری را انجام داده اند.

معین ارشد امورامنیتی، برگزاری این سمینار را در راستای بلند رفتن سطح آگاهی استادان مراکز تعلیمی قوماندانی قطعات خاص مفید و ارزنده عنوان نمود.

وی روی افزایش عملیات های ضد هراس افگنی اشاره نموده تاکید نمود که بخاطر نابودی لانه های هراس افگنان و تروریستان، نیاز است که عملیات های خاص شبانه، در نقاط مختلف کشور بیشتر از پیش از سوی این نیروها راه اندازی گردد.

همچنان در این سیمنار جنرال احمدزی، معاون سارنوالی در امورجرایم امینت داخلی و خارجی، دگرجنرال سید نورالله سادات ریس سارنوالی وزارت امور داخله، دگرجنرال ابوبکر ریس سارنوالی نظارت براجراات کشف، پیرامون موضوع صحبت نموده و برگزاری چنین سیمنارها را در جهت بلند بردن سطح اگاهی پولیس موثر دانستند.

در اخیر معین ارشد امور امنیتی و اشتراک کننده گان از جریان تمرینات محاربوی پرسونل قطعات خاص بازید بعمل آورده و آنها را مدافعین راستین وطن و مردم خطاب نمودند.

این گفته ها و طرح ها درحالی مطرح می شود که نیروهای امنیتی در نبرد با هراس افگنان طالب در ولایت های مختلف کشور با کمبود تجهیزات نظامی و ضعیت مدیریت جنگی مواجه هستند.

عملیات شبانه برای نابودی تروریستان در نقاط مختلف کشور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد