لت-وکوب-نیروهای-امنیتی-توسط-جنرال-جرأت-در-کابل

در نتیجه تیراندازی و لت‌وکوب افراد وابسته به جنرال جرأت در هوتل اورانوس، واقع حوزه پانزدهم شهر کابل، سه پولیس زخم برداشت.

ثمون من نیاز محمد فرمانده تولی دوم حوزه پانزدهم شهر کابل گفت:"من مسئول تامین امینت هوتل اورانوس بودم که امروز (چهار شنبه 27 اسد) قرار بود یک حزب جدید تاسیس شود اما شماری از افراد مسلح وابسته به جنرال جرأت وارد محوطه هوتل شدند و دستور دادند که ساحه را ترک کنید اما من رفتم که با مسئول این افراد مسلح صحبت کنم و به وی احترام کردم اما بعد از چند ثانیه با مشت و لگد به سر و صورتم کوبید و من مجبور به فرار شدم اما من را در صالون عروسی دستگیر و خلع سلاح کرده به حدی لت و کوب کرد که از صورتم خون جاری شد".

این فرمانده پولیس می‌گوید؛ من به دستور حوزه پانزدهم تأمین امنیت این ساحه را به عهده داشتم و در حال انجام وظیفه بودم که ناگهان از سوی جنرال جرأت بدون کدام دلیل مورد لب و کوب قرار گرفتم.

به گفته‌ی این مقام پولیس افراد جنرال جرأت تمام سربازان که تاامین امنیت هوتل اروانوس را میگرفت خلع سلاح کرده و در حدود صد مرمی را نیز شلیک کردند.

نیاز محمد از مقام‌های مسئول میخواهد که این عمل جنرال جرأت را نادیده نگیرند و قانون را بر وی تطبیق کند.

این رویداد پیش از چاشت امروز چهارشنبه زمانی رخ داده که پولیس مانع  ورود افراد مسلح وابسته به جنرال جرأت در محوطه هوتل عروسی در کابل شدند.

جنرال جرأت در حال حاضر از سمت دولتی برخوردار نیست و جزء حزب جمیعت اسلامی افغانستان است و روابط سیاسی او بیشتر با احمد ضیا مسعود نماینده ویژه رئیس جمهور در امر حکومتداری خوب است.

لت وکوب نیروهای امنیتی توسط جنرال جرأت در کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد