نيروهاي-ارتش-در-ولایات-منتظر-هدايات-از-کابل-نباشند

سرپرست وزارت دفاع ملی، طی صحبتی در ولایت ننگرهار تاکید نموده است که نیروهای ارتش بدون اینکه بیش از حد منتظر هدایات و اوامر از کابل باشند، صلاحیت راه اندازی عملیات‌های مستقل را دارند.

به گزارش افغان نیوز: اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع، اسکات میلر فرمانده نیروهای حمایت قاطع و خوشحال سادات معین ارشد امنیتی وزارت داخله بعد از ظهر دیروز به منظور بررسی اوضاع امنیتی وارد ولایت ننگرهار شدند.

آقای خالد در این سفر خطاب به رهبری نیروهای امنیتی ولایت ننگرهار گفته است: “هماهنگی امنیتی خوب وجود دارد، اما نیاز به هماهنگی بیشتر است زیرا هماهنگی باعث می‌شود که تصامیم بهتر اتخاذ گردد”.

وی تاکید کرده است که نیروهای ارتش بدون اینکه بیش از حد منتظر هدایات و اوامر از کابل باشند، صلاحیت راه اندازی عملیات‌های مستقل را دارند.

اسدالله خالد هم‌چنان افزوده است که انتقال جان باختگان و زخمیان نیروهای دفاعی و امنیتی یکی از الویت‌های وزارت دفاع است و باید از تمام امکانات برای انتقال آن ها استفاده شود.

این مقامات ارشد امنیتی در حالی وارد ننگرهار شده اند که گفته می شود نیروهای افغان، به تازه‌گی ۸۷ عضو گروه تروریستی داعش را در این ولایت کشته‌اند.

ننگرهار بزرگترین مرکز گروه داعش در افغانستان محسوب می‌شود و سایر گروه‌های تروریستی به شمول طالبان هم در آن حضور گسترده دارند. گروه داعش چند سال است که در ولایت ننگرهار، بعضی ولایت‌های شمالی و جنوبی افغانستان فعالیت دارد.

نيروهاي ارتش در ولایات منتظر هدايات از کابل نباشند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد