نیروهای-امنیت-ملی-به-یکی-از-بزرگترین-مخفیگاه-سلاح-طالبان-در-هلمند-حمله-کردند

ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان با نشر یک خبرنامه گفته است که نیروهای ویژه این ریاست به بزرگترین مخفیگاه‌ها سلاح و مهمات گروه طالبان در ولایت هلمند حمله کرد‌ه‌اند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: ریاست عمومی امنیت ملی با نشر خبرنامه گفته است که نیروهای این ریاست عملیات ویژه بالای 6 مخفیگاه بزرگ سلاح و مهمات گروه طالبان در ولسوالی دیشو ولایت هلمند راه اندازی کرده اند. در خبرنامه آمده است که از این مخفیگاه‌ها و دیپوهای سلاح، طالبان 5 ولایت جنوبی کشور تمویل می‌شدند.

خبرنامه افزوده:"ریاست عمومی امنیت ملی عملیاتی را بالای قرارگاه‌ها و دیپوی مواد انفجاری مولوی سیف الله یک تن از قوماندانان برجسته گروه طالبان که مسئولیت اکمال 5 ولایت را نیز دارد، در ولسوالی دیشو ولایت هلمند انجام داده است، در نتیجه 6 باب قرارگاه دشمن تخریب و مقداری مهمات و وسایط دشمن تخریب گردیده است."

براساس معلومات منبع در این عملیات، 55 تُن مواد انفجاری مختلف النوع، یک عراده موتر کرولای مملو از مواد انفجاری، یک عراده موترسایکل مملو از مواد انفجاری، 800 لیتر تیزاب که در ساخت مواد انفجاری از آن استفاده می‌شد، 6 عراده موتر، 3 عراده موترسایکل، 3 حلقه ماین تی وی، 2 پایه مخابره کودان و صدها فیر مرمی و مقداری زیادی تجهیزات نظامی طالبان تخریب شده است.

نیروهای امنیت ملی به یکی از بزرگترین مخفیگاه سلاح طالبان در هلمند حمله کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد