وزارت-داخله-برای-دستگیری-قاچاقبران-مواد-مخدر-جایزه-تعیین-کرد

وزارت امور داخله: اطلاعی که بتواند منجر به دستگیری قاچاقبران و توزیع کنندگان مواد مخدر شود،علاوه برمکافات معنوی، مبلغ ۵۰ هزار افغانی نیز برای اطلاع دهنده پرداخت می‌گردد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت آمده است که ما صدای شما را بار بار شنیدیم، دیدن گروه‌های جوانان معتاد، خانواده های از هم پاشیده بخاطر مواد مخدر، بلند رفتن جرم های ناشی از اعتیاد و نبود مصوونیت در کوچه ها و پس کوچه های کابل ربط مستقیم به فروش و توزیع مواد مخدر دارد.

اعلامیه افزوده است که قاچاقبران با معتاد سازی جوانان اراده آنها را بدست می‌گیرند و بعد از آنها به عنوان یک نیروی برده گونه در گسترش جرم استفاده می‌کنند، این 29 تن شبکه عمده توزیع مواد مخدر درکابل است، که تا حال توانسته اند از چنگ پولیس فرار کنند و ما یقین داریم که میلیون ها کابلی می توانند آنها را تثبیت و به پنچه قانون بسپارند.

حکم سارنوالی برای بازداشت هریک آنها صادر شده است، لطفآ برای حل معضله اعتیاد، این سوداگران بدبختی را به چنگال قانون بسپارید.

اطلاعی که بتواند منجر به دستگیری آنها شودعلاوه برمکافات معنوی، مبلغ 50 هزار افغانی نیز ازجانب وزارت امور داخله برای اطلاع دهنده پرداخت می‌گردد وهویت شما محفوظ می‌ماند.

این درحالی است که روز گذشته نیز وزارت امور داخله در سومین اقدام اش، مشخصات ۱۶ تن دیگر را نیز منتشر کرد و از آنان خواست تا به منظور وضاحت هر چه عاجل به نزديک ترين حوزه پوليس، فرماندهی پولیس کابل و يا رياست عمومی مبارزه با جرايمحاضر شوند.

وزارت داخله برای دستگیری قاچاقبران مواد مخدر جایزه تعیین کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد