وزارت-صحت-برنامه-آموزشی-ارائه-خدمات-یکسان-صحی-را-دایر-کرد

وزارت صحت‌عامه به همکاری سازمان صحی جهان (WHO) نشست دو روزه آموزشی را به خاطر تطبیق رهنمود استراتیژی و منطقی سازی تیم‌های سیار صحی و تغذی، افزایش دسترسی به خدمات صحی در مناطق دور دست راه اندازی کرده است.

به گزارش افغان نیوز، وزارت صحت عامه امروز (شنبه، ۱۴ اسد) در توییتی از نشستی مشترک نهادهای مددرسان بین‌المللی و این وزارت برای تطبیق رهنمود استراتیژی و منطقه‌ای‌سازی تیم‌های سیار صحی و تغذی در افغانستان و افزایش دسترسی به خدمات صحی در مناطقی که مردم کمتر آن دسترسی دارند خبر داده است.
داکتر لیو دپنگ، نماینده سازمان صحی جهان در افغانستان، در این نشست گفته است که این سازمان در زمینه ارایه خدمات صحی به مردم کشور ادامه می‌دهد.
در توییت وزارت صحت عامه آمده است که در این نشست مشترک نمایندگان موسسات تطبیق کننده(WHO-UNFPA-UNICEF)  نیز اشتراک داشتند.
سازمان صحی جهان همچنان تعهد سپرده است که در زمینه تداوی و جلوگیری از گسترش بیماری هیپاتیت در افغانستان  با این وزارت همکاری می‌کند.
داکتر میرویس احمدزی، رییس پالیسی و پلان وزارت صحت‌عامه از نهادهای مددرسان خواسته تا در قسمت ارایه خدمات صحی به مردم دورافتاده کشور این وزارت را همکاری کند.
احمدزی علاوه نمود، رهبری وزارت صحت‌عامه  متعهد است تا عرضه خدمات صحی را در دور ترین نقاط کشور مطابق پالیسی و استراتیژی‌های تعیین شده به طور یکسان ارایه نماید.

وزارت صحت برنامه آموزشی ارائه خدمات یکسان صحی را دایر کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد