وزیر-داخله-مسوولین-بی‌کفایت-برکنار-می‌شوند

وزیر امور داخله کشور می‌گوید: هر شخص مسوول که در زمینه مبارزه با فساد و آوردن اصلاحات غفلت کند، برکنار می‌شود.

به گزارش افغان نیوز: محمد مسعود اندرابی، وزیر امور داخله کشور، بعد از ظهر دیروز در نشستی که به منظور تسریع تطبیق "راهبرد اصلاحات در وزارت امور داخله"  تدویر یافته بود، گفت که موثریت کاری در امر اصلاحات و سیستم سازی در اولویت‌ کاری ما قرار دارد و مسوولین ادارات در این زمینه باید توجه بیشتر نمایند.

وی از اصلاحات و ساختار بنیادی به وجودآمده در وزارت داخله یاد کرد و گفت که در دو سال گذشته تغییرات بنیادی در سیستم‌سازی و تغییر مثبت ساختارهای اداری ایجاد گردیده و اکنون به مرحله عمل رسیده است. 
آقای اندرابی تاکید کرد که تمام بخش‌های وزارت داخله مکلف به تعقیب برنامه‌های اصلاحی و مبارزه با فساد می‌باشند، در صورت غفلت از وظیفه برکنار می‌شوند. 

اندرابی همچنان در این جلسه روی رسیدگی حقوق و امتیازات شهدا و معلولین نیروهای پولیس تاکید کرد و به مسوولین دستور داد که به خانواده‌های شهدای پولیس توجه بیشتر داشته باشند و حقوق و امتیازات آنان را به موقع پرداخت نمایند.

مسعود اندرابی افزود که فساد سازمانی از گذشته‌ها در این وزارت وجود داشت؛ اما با ایجاد کار های اصلاحی و ساختاری و با تلاشهای پی‌هم در امر مبارزه با این پدیده، اکنون از فساد در این نهاد جلوگیری گردیده است.

وزیر داخله: مسوولین بی‌کفایت برکنار می‌شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد