صالح-قبل-از-اخذ-رشوه،-شش-بار-سر-خود-را-بخارید

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید: شاید دستگیری سه سناتور به اتهام اخذ رشوه باعث شود که دیگران قبل از عزم سفر به نقطه‌های عاید آور، شش بار سرخود را بخارند و ده بار لب به دندان گیرند.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز سه‌شنبه(9، جدی) به سلسله نشست‌های "شش و نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که سه تن از سناتوران در حال به جیب بردن ده‌ها هزار دالر پول رشوت در بندر حیرات دستگیر شدند.

وی می‌افزاید که این بسیار اندک است؛ زیرا چندی قبل یک تیم  دیگر نیز در دو ولایت توانستند دو صد و پنجاه هزار دالر رشوت  بگیرند اما متاسفانه نتوانستیم مستند بسازیم.

به گفته صالح؛ دوسیه خیلی ضخیم است و آنچه انجام شد شاید نیم ورق آن‌را احتوا کند و بس . این کار خوب و هیجان آفرین یعنی روند دستگیری های مستند ادامه می یابد.

صالح گفت: هربار که کسی بخواهد بدون موجب و دلیل همه کار و بار دنیا را یکسو گذاشته و به تفتیش نقطه‌های عاید آور و حساس برود  و یا یکسره پافشاری بر تقرر خویشاوند و اعضای خانواده و گروهش در گمرکات نماید، حتما ریگی  در کفش است و خیالی در سر.

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید: شاید این دستگیری باعث شود که دیگران قبل از عزم سفر و گرفتن رشوه، شش بار سرخود را بخارند و ده بار لب به دندان گیرند.

این درحالی است که دادستانی‌کل و ریاست عمومی امنیت ملی کشور، دیروز دوشنبه(8، جدی) با نشر اعلامیه‌ای مشترک از دستگیری سه سناتور افغان به اتهام «گرفتن 40 هزار دالر رشوه» خبر دادند.

رییس جمهور غنی، عضویت محمدانور باشلیق و لیاقت‌الله بابکرخیل در مجلس سنا را به دلیل اتهام به اخذ ۴۰ هزار دالر امریکایی رشوه، لغو کرده است.

صالح: قبل از اخذ رشوه، شش بار سر خود را بخارید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد