ویروس-کرونا؛-دانشجویان-افغان-از-کشور-چین-انتقال-داده-می‌شوند

سرپرست وزارت خارجه‌ی کشور می‌گوید که به سفارت افغانستان در چین هدایت داده شده تا به محض رفع حالت قرنطین در شهر ووهان چین، برای انتقال دانشجویان افغان از این شهر اقدام کند.

وزارت خارجه‌ی افغانستان در اعلامیه‌یی که دیروز یک‌شنبه (6، دلو) به نشر رسید، آمده است که رهبری این وزارت نشستی اضطراری را به منظور کمک به شهروندان و دانشجویان کشور مقیم شهر ووهان چین که در معرض مبتلا به ویروس کرونا می‌باشند، برگزار کرده است.

هارون چخانسوری، سرپرست این وزارت در این نشست در مورد انتقال ۶۲ دانشجوی گیرمانده در شهر ووهان، به سفیر افغانستان مقیم بیجینگ هدایت داد تا به محض رفع حالت قرنطین برای انتقال دانشجویان افغان از این شهر، اقدام کنند.

آقای چخانسوری به سفارت افغانستان در بیجینگ سفارش داده است؛ تا زمانیکه حالت قرنطین حاکم می‌باشد از تمامی امکانات دست داشته استفاده کند تا به نیازهای دانشجویانی که در شهر ووهان در قرنطین به سر می‌برند کمک‌های عاجل شود.

این درحالی است که براساس ارقام رسمی تا شام روز شنبه، ۴۱ تن در اثر ویروس کرونا در چین، جان‌های شان‌را از دست دادند و حدود یک هزار و ۳۷۲ قضیۀ سرایت به این ویروس ثبت شده بود.

ویروس کرونا؛ دانشجویان افغان از کشور چین انتقال داده می‌شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد