کابل-آمبولانس-شبانه-۳۳-جنازه-را-انتقال-می‌دهد

والی کابل می‌گوید که کابل آمبولانس شبانه ۳۳ جنازه را انتقال می‌دهد و اداره‌ی تحت رهبری او نیز شبانه ۱۰ تا ۱۵ آمبولانس را فراهم می‌کند تا جنازه‌ انتقال دهند.

به گزارش افغان نیوز: محمدیعقوب حیدری، والی کابل که به نماینده‌گی از ارگان‌های محلی در این نشست خبری صحبت می‌کرد، از همکاری نکردن مردم در جلوگیری از ویروس کرونا، ابراز نگرانی کرد.

والی کابل افزود که شمار بیماران کووید-۱۹ بالاتر از حد تصور است و احتمال دارد شمار بیماران تنها در شهر کابل، از میلیون بیش‌تر باشد.

آقای حیدری گفت که در حال حاضر مرگ مشکوک در کابل وجود دارد و آنان مجبور اند اجساد را از طرف شب دفن کنند؛ کاری که به گفته وی در گذشته معمول نبوده است.

وی گفت که کابل آمبولانس شبانه ۳۳ جنازه را در کابل انتقال می‌دهد و اداره‌ی تحت رهبری او نیز شبانه ۱۰ تا ۱۵ آمبولانس را فراهم می‌کند تا جنازه‌ها را انتقال دهند. والی کابل اما از مردم خواست که با دولت در اجرای طرح جدید همکار باشند.

در همین حال، کمیته‌ی ملی مبارزه با ویروس کرونا که طرح تازه‌ای را به نام «طرح تنظیم کسب‌وکار در مرحله اوج فلاکت کرونا»‌ اعلام کرده، گفته که این طرح سر از امروز یک‌شنبه(18، جوزا) اجرایی است.

این در حالی است که برخی از شهریان کابل هنوز در سطح شهر رفت‌وآمد می‌کنند و طرح‌های حکومت برای مبارزه با کرونا را نادیده می‌گیرند.

بر اساس آمارهای وزارت صحت عامه که تا پایان روز گذشته نشر شده بود، شمار مبتلایان به کرونا در کشور به ۱۹هزار و ۵۵۱ تن رسیده است.

کابل آمبولانس شبانه ۳۳ جنازه را انتقال می‌دهد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد