کارکرد-بیشتر-موسسات-کمک‌کننده-صحی-قابل-قبول-نیست

سرپرست وزارت صحت عامه‌ امارت اسلامی از کارکرد موسسات تطبیق‌کننده عرضه خدمات صحی در ولایت‌ها انتقاد کرده و گفته است که عملکرد بیشتر این موسسات قابل قبول نیست.

به گزارش افغان نیوز؛ قلندر عباد، سرپرست وزارت صحت عامه این انتقاد را امروز (چهارشنبه، ۲۴ حمل) در نشستی با نمایندگان سازمان جهانی صحت ( WHO)  صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (UNICEF) صندوق جمعیت سازمان ملل متحد (UNFPA) و دیگر نهادی‌های کمک‌کننده صحی مطرح کرده است.

طبق خبرنامه وزارت صحت عامه، در این نشست درباره‌ هماهنگی بیشتر میان وزارت صحت عامه و موسسات تطبیق‌کننده بحث و تبادل شده است.

سرپرست وزارت صحت عامه‌ امارت اسلامی طالبان از تمام نهادهای تطبیق‌کننده عرضه‌ی خدمات صحی خواسته است تا پلان‌های بودجه، قراردادها و تاییدی قراردادهای‌شان را با این وزارت شریک کنند.

او بر حمایت امارت اسلامی طالبان از تمام نهادهای بین‌المللی که در افغانستان فعالیت می‌کنند تاکید کرده و گفته که این امارت اسلامی متعهد است تا امنیت این نهادها را تامین کنند.

بااین همه، موسسات کمک‌کننده صحی بر حمایت از سکتور صحت افغانستان تاکید کرده و برای تقویت هماهنگی و بهبود عرضه خدمات صحی وعده همکاری داده‌اند.

کارکرد بیشتر موسسات کمک‌کننده صحی قابل قبول نیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد