یک-تروریست-پاکستانی-در-ننگرهار-دستگیر-شد

مقامات محلی می گویند: دو انتحار کننده بشمول یک شهروند پاکستانی که میخواستند حملاتی را در شهر کابل به راه اندازند، توسط نیروهای امنیتی در ولایت ننگرهار بازداشت شدند.

به گزارش افغان نیوز: شاه محمود میاخیل، والی ننگرهار روز سه شنبه(7، حوت) به رسانه ها گفت که این دو انتحار کننده توسط نیروهای امنیت ملی در منطقه درونته بازداشت شدند.

آقای میاخیل افزود که یکی از بازداشت شدگان خادم الله نام دارد و باشنده اصلی پاکستان و بازداشت شده دیگر عثمان نام دارد و باشنده اصلی ولسوالی وته پور ولایت کنر می باشد.

وی همچنان افزود که این دو تن میخواستند به دستور گروه داعش حملات انتحاری را در شهر کابل به راه اندازند و به همین منظور میخواستند از ولسوالی هسکه مینه ولایت ننگرهار به ولایت کابل سفر کنند که در مسیر راه توسط نیروهای امنیت همراه با تذکره های جعلی بازداشت شدند.

این درحالی است که ولایت ننگرهار از جمله ولایت های ناامنی کشور محسوب می شود و بیشترین افراد گروه داعش در آن فعالیت می کنند و هرازگاهی بالای پسته های نیروهای امنتی حملات تروریستی انجام می دهند و تاکنون صدها تن از افراد ملکی و نظامی را در این ولایت به قتل رسانیده اند.

یک تروریست پاکستانی در ننگرهار دستگیر شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد