۱۷۰-تن-از-منسوبین-وزارت-داخله-به-سارنوالی-معرفی-شدند

سخنگوی وزارت امور داخله می گوید که درجریان سال ۱۳۹۶ حدود ۱۷۰ تن مظنون که شامل منسوبین وزارت داخله هستند، به سارنوالی معرفی شده اند.

به گزارش افغان نیوز: نجیب دانش، سخنگوی وزارت امور داخله امروز سه شنبه( ۲۹ - حوت) در کابل، طی نشست خبری گفت:" حدود ۱۷۰ تن از منسوبین وزارت امور داخله به جرم فساد به سارنوالی معرفی شده اند."

آقای دانش افزود، ریاست عمومی تفتیش وزارت امور داخله به منظور مبارزه با فساد ۱۳۲ قضیه فساد را شناسایی و ۱۷۰ تن مظنون که شامل منسوبین وزارت داخله می باشد، به سارنوالی معرفی نموده است که در جمع این افراد ۴ نفر جنرال، ۹۸ افسر و ۵۲ ساتنمن شامل می باشند.

وی علاوه نمود، درجریان سال ۱۳۹۶ حدود ۱۸ هزارو ۶۰۰ واقعه جنایی در مرکز و لایت اتفاق افتاده است که ۱۵ هزارو ۵۰۰ واقعه جنایی توسط نیروهای امنیتی کشف گردیده است.

او همچنان گفت، حدود ۲۲ هزار مظنون به ارتباط قضایایی جنایی توسط منسوبین پولیس بازداشت گردیده است که درعین حال ۳ هزار واقعه جرمی تحت کشف قرار دارد.

او می گوید که تنها در کابل، ۴ هزار واقعه جنایی اتفاق افتاده که ۳۱۰۰ واقعه کشف گردیده است.

سخنگویی وزارت امور داخله ضمن صحبت های شان در این نشست از امنیت کامل شهروندان کابل و ولایات نیز خبر داده، اظهار داشت:" بخاطر تامین امنیت کامل شهروندان در جشن نوروز، تمام مناطق خصوصا ساحات تفریحی و تجمع زیاد مردم تحت پوشش نیروهای امنیتی قرار گرفته است."

آقای دانش تاکید کرد؛ شهروندان می توانند که روزهای نوروز را با اطمینان کامل و تامین امنیت، تجلیل نمایند.

این درحالی است که شمار زیادی از شهروندان از نبود امنیت در سراسر کشور شاکی بوده، اظهار می دارند که نا امنی و وقوع حملات انتحاری چند سال اخیر در سراسر کشور، امید و خوشی های مردم را گرفته است.

۱۷۰ تن از منسوبین وزارت داخله به سارنوالی معرفی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد