تلاش-ها-در-امر-مبارزه-با-جرایم-پول-شویی

تفاهمنامهء همکاری های دو جانبه در رابطه به مبارزه مشترک با جرایم پول شویی، از بین بردن منابع تمویل تروریزم و مبارزه با قاچاق پول، توسط وزیر امورداخله و رییس عمومی دافغانستان بانک به امضا رسید.

به گزارش افغان نیوز: ویس احمد برمک، وزیر امورداخله کشور گفت که امضای سند تفاهمنامهء تبادل اطلاعات و مبارزه مشترک با جرایم پول شویی و سایر جرایم مرتبط از موثریت خاصی برخوردار بوده  و در راستای جلوگیری از پول شویی، قاچاق پول و خشکانیدن منابع تمویل تروریزم در کشور، ما را بیشتر کمک مینماید.

خلیل الله صدیق، رییس عمومی د افغانستان بانک گفت که امضای این سند ما را قادر میسازد تا مبارزه جدی و موثر را مشترکاً در زمینه جلوگیری از جرایم پول شویی آغاز نماییم.

رئیس عمومی د افغانستان بانک افزود که بانک مرکزی با همکاری نهاد های کشفی بیشتر از سه صد ملیون دالر را که توجیه قانونی نداشت کشف و عاملین آن را به ارگانهای عدلی و قضایی معرفی نموده است.

وی از تمام ارگانهای زیربط از جمله ارگانهای کشفی، مالی، عدلی و قضایی خواست به منظور مبارزه با جرایم پول شویی و خشکانیدن منابع تمویل ترویزم دست به دست هم داده و افغانستان را که از این بُعد صدمهء بیشتری دیده نجات دهند.

تلاش ها در امر مبارزه با جرایم پول شویی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد