کمیسیون-عالی-مبارزه-با-مواد-مخدر-آغاز-به‌کار-می‌کند

ارگ امارت اسلامی افغانستان در اعلامیه‌ای می‌گوید که معاون سیاسی رییس‌الوزرا با نماینده ویژه سرمنشی سازمان ملل برای افغانستان دیدار و گفتگو کرده است.

به گزارش افغان نیوز؛ بر بنیاد اعلامیه ارگ که روز گذشته (سه‌شنبه، ۱ عقرب) نشر شد، معاون سیاسی رییس‌الوزرا در دیدار با روزا اتنبایوا، نماینده ویژه سرمنشی سازمان ملل برای افغانستان گفته که کارشیوه کمیسیون عالی مبارزه علیه مواد مخدر و مسکرات به‌زودی تکمیل می‌شود.

در اعلامیه آمده که معاون سیاسی رییس‌الوزرا افزود، در روز‌های آینده، کمیسیون عالی مبارزه علیه مواد مخدر و مسکرات نشست مشترک را با سفارت‌های خارجی در کابل با حضور یوناما به هدف گفتگو پیرامون برخی از موضوعات مهم، برگزار خواهد کرد.

از سوی هم، روزا اتنبایوا آغاز کار کمیسیون مبارزه علیه مواد مخدر و مسکرات را یک اقدام نیک خوانده و گفت، یوناما در زمینه از بین بردن مواد مخدر، ارایه بدیل کشت و تداوی معتادان، اراده همکاری با امارت اسلامی را دارد.

خانم اوتنبایوا افزود، یوناما در آینده نزدیک برای رشد کاروبارهای کوچک در افغانستان، روند پرداخت قرضه‌های کوچک را آغاز می‌کند.

به گفته وی، در جریان سفر اخیرش به بیرون از افغانستان با کشورها و نهادهای کمک‌کننده به منظور جلب کمک‌ها برای افغانستان صحبت کرده و یوناما بخشی از کمک‌های مورد نیاز برای زمستان پیش‌رو را دریافته است.

کمیسیون عالی مبارزه با مواد مخدر آغاز به‌کار می‌کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد