-مامور-امنیتی-به-دلیل-غفلت-وظیفوی-بازداشت-شدند

فرماندهی پولیس کابل می‌گوید که ۱۳ مامور امنیتی به دلیل غفلت در تامین امنیت دانشگاه کابل، بازداشت و به دادستانی کل معرفی شده اند.

به گزارش افغان نیوز: طارق آرین، سخنگوی وزارت امور داخله در توییتی نوشته است: «۱۳ تن از منسوبان پولیس حوزه سوم امنیتی کابل که مسئولیت امنیت دانشگاه کابل را بر عهده داشتند، به دلیل غفلت در تطبیق پلان امنیتی بازداشت و به دادستانی معرفی شدند».

در همین حال، فردوس فرامرز، سخنگوی پولیس کابل گفته که در میان افراد معرفی‌شده به دادستانی نظامی، آمر حوزه سوم، مدیر جنایی و فرمانده قطعه محافظت از دانشگاه کابل نیز شامل هستند.

این درحالی است که حمله بر دانشگاه کابل در دوازدهم عقرب رخ داد و در این حمله که برای پنج ساعت دوام کرد، ۲۲ تن کشته و ۲۷ تن دیگر زخمی شده‌اند.

مسئولیت این حمله را گروه داعش به عهده گرفت اما دولت طالبان را مسئول آن اعلام کرده است، گروه طالبان دست داشتن خود را در این حمله رد کرده است.

قابل ذکر است که حمله مهاجمان به دانشگاه کابل در شرایطی رخ داد که چند روز پیش یک حمله انتحاری مرکز آموزشی «کوثر دانش» را در غرب شهر کابل آماج قرار داد که در آن حمله بیش از 30 نفر کشته شدند و 80 نفر دیگر زخم برداشتند.

13 مامور امنیتی به دلیل غفلت وظیفوی بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد