اختطاف-تاجران-در-کشور-نگران-کننده-است

داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور میگوید اختطاف تاجران و سرمایه گذاران کشور توسط افراد مسلح ناشناس نگران کننده است و مسئولان امنیتی در این زمینه اقدامات جدی را روی دست گیرند.

به گزارش آژانس افغان خبر:روز دوشنبه(۱سنبله) جلسه شورای وزیران که به رهبری داکتر عبدالله عبدالله، رییس اجراییه کشور برگزارشده بود، ریاست اجراییه از نگرانی های اخیر در کشور از جمله اختطاف تاجران و اعضای خانواده آنها ابراز نگرانی نمود و به مسٔولان هدایت داد تا در این زمینه همکاری لازم را با پولیس و امنیت ملی داشته باشند.

آقای عبدالله گفت: این اتفاقات در کشور سرمایه گذاران را دلسرد و با خطر مواجه خواهد ساخت واین مورد علاوه بر جان تاجران، اقتصاد کشور را نیز با خطر روبرو میکند.

او خاطرنشان  ساخت:" به تازگی سرمایه گذاری های خارجی در کشور راه افتاده است اما با اتفاق افتادن اینگونه رویداد ها تاجران جرات ادامه کار و یا هم آغاز سرمایه گذاری در کشور را از دست می دهند".

رییس اجراییه اضافه می کند که اختطاف تاجران در کشور نباید به یک مسٔله نگران کننده برای دولت و سرمایه گذاران تبدیل شود و نهاد های امنیتی از ادامه اینگونه حوادث جلوگیری کند.

وی  خواستار اقدامات جدی از سوی مسٔوولان مربوطه برای شناسایی و بازداشت این آدم  ربایان شد.

قابل ذکر است که پیش از این بار ها شمار از تاجران و سرمایه گذاران در کشور از نبود امنیت جانی و مالی شان ابراز نگرانی کرده اند و چندی قبل سرای شهزاده کابل (مرکز تبادلات ارزی) به دلیل عدم امنیت جانی سرمایه گذاران در کشور برای یک روز مسدود شد، اما نهاد های امنیتی برای آنها وعده دادند که امنیت تاجران و سرمایه گذاران را تأمین میکنند.

اختطاف تاجران در کشور نگران کننده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد