اعتراض-کارمندان-شفاخانه-بستر-ابن-سینا-در-برابر-وزارت-کار

شماری از کارمندان شفاخانه ۱۵۰۰ بستر ابن سینا می‌گویند؛ از چهار ماه به این سو معاشات آنها از سوی وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین پرداخت نشده است و به همین دلیل دست به اعتراض مدنی زده اند.

به گزارش افغان خبر: ده ها تن از کارمندان شفاخانه 1500 بستر ابن سینا که مصروف تداوی معتادین است در مقابل دروازه وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین در پیوند به عدم پرداخت معاشات شان دست به اعتراض زدند.

اما نسرین اوریاخیل وزیر کار، امور اجتماعی و شهدا و معلولین امروز (شنبه 13 سنبله) به رسانه‌ها گفت؛ اعتراض کارمندان شفاخانه ابن سنا به اساس یک سوی تفاهم بوده است و این اشتباه پس از دیدار وی با کارمندان بر طرف شده است.

او گفت؛ قرار بود معاشات این کارمندان تا روزهای آینده از سوی وزارت مالیه پرداخت شود اما آنان اسرار داشتند که همین هفته معاشات آنها پرداخت گردد و به همین اساس دست به اعتراض زده اند.

خانم اوریاخیل بیان داشت؛ این کارمندان کار کرده اند و حق دارند که معاش دریافت کنند.

این درحالی است که فرید احمد یک تن از کارمندان شفاخانه 1500 بستر ابن سنا می‌گوید؛ وزارت کار و امور اجتماعی، شهدا و معلولین دروغ می‌گوید، و بارها از این وعده‌ها به انان داده است اما هیچ وقت به وعده خودشان عمل نکرده است.

آقای فرید احمد بیان میکند؛ 55 تن از کارمندان این شفاخانه از چهار ماه به این سو معاش خودشان را دریافت نکرده اند و در حدود 100 کارمند دیگر نیز معاش یک ماهه خودشان را دریافت نکرده اند.

این کارمند شفاخانه تاکید میکند؛ مسئولان وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین با این عمل خودشان میخواهند کارمندان فعلی دست از کار بردارند و کسانی دیگر را به جای آنها کار دهند.

او افزود؛ فساد در وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین وجود دارد و اگر فساد نیست چرا کارمندان که در رقابت آزاد به کار گماشته شده است معاش شان پرداخت نمیشود.

شفاخانه ابن سنا (کمپ فنکس) دارای 1500 بستر می‌باشد که این مکان برای تداوی معتادین از سوی حکومت اختصاص داده شده است و در حال حاضر حدود هزار معتاد در این شفاخانه تحت تداوی قرار دارد.

 

 

 

 

اعتراض کارمندان شفاخانه 1500بستر ابن سینا در برابر وزارت کار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد